! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
.. Maar sinds ik rijbroeken met lederen stukken draag heb ik nergens meer last van! Ik vind overigens niet dat je er steviger door gaat zitten.
Chrissy_93 schreef:Ik heb zelf ook twee broeken met (kunst)leren zitvlak, van Eurostar, en het zit steviger op je paard, maar idd, als je niet op je paard zit, is het wat minder, aangezien het niet zo soepel is.
Silence schreef:Ik vind ze werkelijk verschrikkelijk. Zo vind ik ze al niet fijn zitten en met rijden helemaal niet![]()
Nee, niks voor mij die broeken met kunstlederen zitvlak.

Rym schreef:Ah, klinkt goed. Hebben jullie ook een merk dat jullie aan zouden raden? Op dit moment heb ik een eurostar rijbroek en stiekem zit 'ie perfect, maar aangezien ik nu regelmatig rij wil ik een extra rijbroek hebben dus.. brand maar los?(het zou overigens gaan om een herenmodel)
(voor je gevoel bedoel ik dan..)
Hij is al een keer gemaakt, nu al weer half losgelaten echt iritand. Ik heb ook westernbroek (Hkm) zit harstikke lekker zonder naad ideale heb geen problemen mee.
Vind het met rijden super, maar op de fiets is het een ramp. Ik kreeg super moeie benen, omdat de stof zo stug is:P Dboor schreef:Ik heb er ook een sinds vorige week! Van Blue Label ofzoVind het met rijden super, maar op de fiets is het een ramp. Ik kreeg super moeie benen, omdat de stof zo stug is:P
.