paars schreef:ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat je een oplossing vind!Is de hond van de buren eigenlijk of van een pensionklant van de buren?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paars schreef:ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat je een oplossing vind!Is de hond van de buren eigenlijk of van een pensionklant van de buren?
paars schreef:nog even m'n vraag herhalen:paars schreef:ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat je een oplossing vind!Is de hond van de buren eigenlijk of van een pensionklant van de buren?
Pensionnetje schreef:crossmonster schreef:Ik neem aan dat ze die hond meeneemt in de auto?
Koop eens wat valeriaandruppels, zo'n flesje kost geen drol,
Haal de verdruppelaar eraf, en als de hond komt , giet je dat spul over hem heen.
Is niet schadelijk voor de huid, niet giftig (hij zal hooguit wat katten aantrekken) en het stinkt enorm naar zweetvoeten ghehehe
Als ze haar beklag komt halen weet jij van niks, wss heeft de hond ergens in gezeten
Dat opsluiten is ook een goeie!
Valeriaandruppels???
Lieve mensen! Stop die paarden toch eens niet propvol met middeltjes om je eigen rijtechnische tekortkoming op te vangen. Train de paarden op honden en andere plotselingen zaken.
Als je buiten gaat rijden kunnen er ook onverwachte zaken gebeuren. Natuurlijk heeft de hond van de buren niets op jullie terrein te zoeken. Gebruik het moment om je paard hier aan te wennen. Je kan niet steeds alles uit de weg blijven gaan. Als je paard bang is van een tentje tijdens het buitenrijden, ga je toch ook niet vragen of ze hem alsjeblieft even willen afbreken zodat je er langs kunt?
Trainen, trainen, trainen, geef je paard zelfvertrouwen en houdt ze niet van alle enge zaken weg....
enkel de baas zal hier een hele erge stinkende hond aan overhouden!
! smurffie schreef:volgens mij snappen sommige mensen het gene wat wij aanbevelen met de valeriaandruppels niet?
Wij hebben gezegt dat het een slim plan kan zijn dit over de hond te gooien, gezien het dier hier niks van voeltenkel de baas zal hier een hele erge stinkende hond aan overhouden!
bij ze naar binnen gooien hoor je ons NERGENS zeggen!!
Of heb ik het verkeerd voor .. oOoKellyoOo schreef:Langs haar zijde hebben we 4 linten gaan plus helemaal onderaan een prikkeldraad, wat ook is aangesloten op het schrikapparaat. Zelfs de stal katten breken zowat hun nek als daar door willen, het is een bouvier, met een flinke maat. Ben bang als ik em een 'mep' verkoop dat hij mij zal pakken, ik wil mn leden maten langer intact houden................Ik begon al te denken aan stroomschokker ofzo, Of zoals op de militaire basis zo'n prikkeldraadrol langs het terrein, maar dan lijkt het ook een miitaire basis wat elk moment een aanval kan verwachten
Pensionnetje schreef:crossmonster schreef:Ik neem aan dat ze die hond meeneemt in de auto?
Koop eens wat valeriaandruppels, zo'n flesje kost geen drol,
Haal de verdruppelaar eraf, en als de hond komt , giet je dat spul over hem heen.
Is niet schadelijk voor de huid, niet giftig (hij zal hooguit wat katten aantrekken) en het stinkt enorm naar zweetvoeten ghehehe
Als ze haar beklag komt halen weet jij van niks, wss heeft de hond ergens in gezeten
Dat opsluiten is ook een goeie!
Valeriaandruppels???
Lieve mensen! Stop die paarden toch eens niet propvol met middeltjes om je eigen rijtechnische tekortkoming op te vangen. Train de paarden op honden en andere plotselingen zaken.
Als je buiten gaat rijden kunnen er ook onverwachte zaken gebeuren. Natuurlijk heeft de hond van de buren niets op jullie terrein te zoeken. Gebruik het moment om je paard hier aan te wennen. Je kan niet steeds alles uit de weg blijven gaan. Als je paard bang is van een tentje tijdens het buitenrijden, ga je toch ook niet vragen of ze hem alsjeblieft even willen afbreken zodat je er langs kunt?
Trainen, trainen, trainen, geef je paard zelfvertrouwen en houdt ze niet van alle enge zaken weg....
fojoe schreef:oOoKellyoOo schreef:Langs haar zijde hebben we 4 linten gaan plus helemaal onderaan een prikkeldraad, wat ook is aangesloten op het schrikapparaat. Zelfs de stal katten breken zowat hun nek als daar door willen, het is een bouvier, met een flinke maat. Ben bang als ik em een 'mep' verkoop dat hij mij zal pakken, ik wil mn leden maten langer intact houden................Ik begon al te denken aan stroomschokker ofzo, Of zoals op de militaire basis zo'n prikkeldraadrol langs het terrein, maar dan lijkt het ook een miitaire basis wat elk moment een aanval kan verwachten
bedoel je nu dat de hond langs een andere kant binnenkomt, of dat ie dwars door de schrik- en prikkeldraad heen gaat.
in het eerste geval, ook die kant afzetten, in het tweede geval, jeetje![]()
dan steeds maar weer de politie bellen, tot ze er uiteindelijk iets gaan aan doen om van jouw gezeur af te raken

crossmonster schreef:pensionnetje, lees de posts eens goed door, je slaat de plank namelijk nogal mis ...
Niemand heeft het over valeriaandruppels aan paard geven, maar ik kwam met de tip om een flesje valeriaan over de hond te gieten, gezien baasjelief van de hond, hier wel een aantal heerlijk geurige dagen aan over zal houden.
En omdat het diervriendelijk is, katten worden high van valeriaan, dus je hebt alleen kans dat er wat katten verliefd worden op die hond.
Leuke is dat baasjelief die hond na het rijden weer mee naar huis moet nemen in dr auto, en zo ook de auto een aantal geurige weken tegemoed gaatn
oOoKellyoOo schreef:Moet wel effe grinniken ik gebruik valeriaan capsules voor te slapen. Ik kom zeer slecht in slaap en dat werkt wel