Lees mijn berichten, zo zit het en niet anders. En ik heb het niet uit de zoveelste hand
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Judith_VB schreef:ikke20 schreef:kosten eigenaar. eigenaar hoort dier onder controle te hebben. als het bij mij gebeurd roep ik vaak ook naar de eigenaar dat als hij een trap krijgt ze niet moeten zeuren en dan moesten ze ze maar bijhouden
Even advocaat van de duivel spelen![]()
Als je paard trapt heb je het paard zelf ook niet onder controle!
Dit kan de eigenaar van de hond gebruiken bij een eventuele schadeclaim. Ik zou het dus zeker niet van te voren roepen. Dan is het ook niet echt meer een onzeker voorval hè![]()
Dit soort gevallen worden altijd welles/nietus verhalen.
Let er in ieder geval wel op dat je (indien mogelijk) foto's maakt van de honden en eigenaar. Probeer naam en adres te krijgen etc. Op zulke momenten spelen de emoties ook hoog op (logisch de adreneline giert door je lijf met zoiets) dus probeer kalm te blijven en probeer tot een oplossing te komen.
PERENBOOMPIE schreef:Kijk ik achterom:heeft hij onderhand zijn pumper tegen de hakken van mijn paard staan,wat als mijn paard naar achter schopt ben ik dan aansprakkelijk??ingestaan zoooo kwaad (
.
dan trapt ie naar de auto
ik heb daar geen problemen mee want wij hebben op stal een brief van de gemeente liggen waar we wel en niet mogen rijden en op het dijkje bij ons mogen de auto's maar 40 uiteraard gaan ze 80 maar goed
ellen11 schreef:Meiden jullie hebben wat meegemaakt. Doodeng.
Volgens mij is die vrouw aansprakelijk zij moet haar honden aangelijnd houden.
Ik hoop dat het jullie niet meer overkomt
Tenzij je je bevind in een honden losloopgebied