Grappige trekjes van je paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: Grappige trekjes van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:18

Hihi, Mijn Paard:
* Gaat altijd flehmen als ik het halster afdoe en het hoofdstel in wil doen Tong uitsteken
* Draait om mij heen als ik ook draai Tong uitsteken
* Als ze hengstig is wil ze nog wel eens flehmen als ze moet aandraven, soms zelfs in galop! Pling
* Móét gewoon mij even omver duwen als ze een snoepje wil Tong uitsteken
* En ze probeert mijn broekzak op te eten als er snoepjes inzitten Tong uitsteken

Yvet_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:26

XChampoo schreef:
Een paard van de manege is al oud en heeft geen tanden meer, Dus als hij het bit in moet doen steekt ie zijn tong naar buiten Knipoog
Heel grappig om te zien Haha!

Hoe eet dit paard dan zonder tanden? Of heeft hij gewoon heel weinig tanden? Tong uitsteken

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:33

Ntlie_ schreef:
* Poept altijd stilstaand en met dr kont een stuk naar rechts (heel handig als je op buitenrit bent, poept ze in de bosjes Ja )

ROFL

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:36

Een manege pony waar ik vroeger altijd op reed keek altijd na het rijden als we terug kwamen in zijn stal in zijn voerbak. Alleen zat er nooit wat in Haha!
En mijn verzorgpony leunt altijd met haar hoofd op mijn rug als ik haar voorhoeven uitkrap Haha!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:08

fjord:

* elke keer als ik een borstel pak en naar haar toe loop (heb staldeur altijd open omdat ze niet wegloopt) gaat ze hinniken en ja knikken,, vet lief:P
* als ze mag uitstappen nadat ik dr heb losgegooit loopt ze altijd standaart naar de deur van de bak.
* als je een ijsje eet en even niet oplet heb je geen ijsje meer Nagelbijten / Gniffelen
* als je haar hoofdstel om hebt gedaan gaapt ze standaart,, al moe voor het werken Dromen
* als je bij haar wegloopt in de bak loopt ze altijd achter je aan, ze draaft zelfs aan mijn zijde mee Pling
* als ze in de stal staat met haar staldeur open en je roept haar wil ze naar je toekomen maar gaat niet verder dan achter de drempel van de stal, tot je een snoepje in je hand hebt, dan is mevrouw heel snel bij je.
* ze staat meestal helemaal achterin de wei,, wat een flinke wandel is, als ik bij haar ben aangekomen en haar halster om heb gedaan,, klim ik altijd op dr rug en loopt ze zelf naar het hek toe..Lovers

fries:

* als je haar uit de wei wil halen, gaat ze er altijd als een speer vandoor, pas als ze klaar is met spelen komt ze naar je toe.
* ze loopt als een hondje achter me aan,, waarheen ik ook ga.
* ze heeft zo van die dagen dat ze steeds dr tong naar je uitsteekt,, alsof ze je uitlacht Nagelbijten / Gniffelen
* ze kan zo lekker arrogant, onschuldig en zielig kijken Nagelbijten / Gniffelen
* als je borstels haalt (bij haar heb ik wel de stal dicht) gaat ze altijd heel hoog met haar been tegen de deur schrapen.
* als ik na een leuke dag terug naar huis fiets, blijft ze me altijd nakijken tot ik uit het zicht ben verdwenen,, Haha!
* als je haar even geen aandacht geeft,, loopt ze je omver omdat ze geknuffeld wil worden:=
* ze vind horloges ook heel lekker Nagelbijten / Gniffelen

naja,, als dat niet veel trekjes zijn weet ik het ook niet meer Nagelbijten / Gniffelen

il0nkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:11

Als ik een ander paard op stal aandacht geeft gaat ze "knorren".
Ze blaast dan lucht uit haar neus, het ziet er heel raar uit en het klinkt ook erg raar :p
Maar het is wel schattig, elk paard zijn eigen maniet om aandacht te trekken! Knipoog

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:12

Het trekken van lama-hoofden met bijpassende pluiskuif Clown

Afbeelding

Afbeelding

Violaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:14

*Poept ook 'half' stilstaand
*Gaat als ik achteruit wil meestal met zn hoofd naar mijn voet
*Veegt zijn snoet altijd af als het onder het eten zit.
*Pakt wel eens voorwerpen op als ie zich verveelt Clown
*Gaapt hééél achterlijk Tong uitsteken
*Als ik hem buiten inhoud en hij wil racen maakt hij gekke geluidjes
I Love my Diablo Cool

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 18:32

Zoals alle Abels, moet hij altijd iets in zijn bek hebben
Geeft de voerbak aan als hij leeg is
hij hinnikt als je hem roept,
en komt aandraven, zow lief!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 18:35

pakt me vast, hij bijt niet maar pakt me heel voorzichtig vast en duwt me dan tegen zich aan.......

ik moet altijd zijn snoet onder de kraan zetten als ik zijn benen afspuit

als ik na het opzadelen te lang tut gaat hij staan passageren tussen de kettingen

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:19

vietje trekt haar neus gat op (linker) weet niet waarom :S je ziet zo`n streepje tevoorschijn komen op haar neus echt heel maf gezicht Haha!

miisXmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:26

de mijne klapt steeds met der mond..

Alleen op wedstrijd heb ik een mexicaanse neusriem om dan kan ze het niet doen soms is het wel iritant want ze kan het echt heel hard!

Maar meestal is het wel fijn
En ze doet het alleen als ze ontspannen is en het leuk vind.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:28

als ik kom voeren gaat hij altijd eerst even plassen. als hij aan de longe loopt en in galop moet dan maakt hij van die gil geluiden Clown maar dat doet zn papa ook.
met eten wisselt hij af met een hap brokken en dan een hap hooi

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:40

lady: klapperd altijd met haar lippen als ze zich verveeld/ met bit in aant rijden is
Babs: Hinekt altijd als je op stal aankomt
Mendy: Pakt altijd de longeerzweep als die in de bak ligt Tong uitsteken/ probeert alles op te eten/ gaat altijd tegen het hek van de wei aanduwen netzolang totdat die open gaat:P

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:50

Rover heeft ook een paar hele grappige trekjes Haha!
* In bontkragen friemelen
* Je ritssluitinkje tussen zn lippen pakken en minimaal 3 keer je rits open en dicht doen Huilen van het lachen
* Mn telefoon op proberen te eten
* Met zn lippen mn veters losmaken ROFL
* Mn haar in de war gooien
* Meteen als we klaar zijn met rijden zn deken uit zn voerbak smijten en vervolgens de helft erop laten vallen en hem onderkwijlen Vork
* Als ik m op een bepaalde plek zet maakt ie stiekem de stal naast m open en gaat ie stiekem met dat paard staan knuffelen

Raar beest Tong uitsteken

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:52

Fiffill schreef:
Het trekken van lama-hoofden met bijpassende pluiskuif Clown

Jee wat geniaal! ROFL
Die foto's zijn echt briljánt! Huilen van het lachen

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:59

Mijn pony:
< Hij hinnikt altijd zelfs als ik hem niet roep maar hij hoort me lopen/ praten tegen mensen.
< Als het avond is moet hij eerst zijn kuil en dan biks.
< Slobber laat hij altijd buiten ze staldeur vallen als hij staat te "kauwen" En als je hem aait blaast hij alles over je heen.
< Met hoeven uitkrabben gaat hij op je schouders leunen. Of in je kont proberen te happen.
< Hij moet verplicht om 5/6 uur het land uit. Want dan is hij het zat. En hij gaat dan bij het hek hinniken en rennen.
< Hij gaat heel vaak op mijn rug of schouders hangen als hij wil knuffelen.
< Hij houdt niet van gezeur aan zijn hoofd als het te lang duurt. En dan gaat hij met zijn hoofd schudden.
< Als hij met dressuren harder wil of geen zin heeft gaat meneer met zijn hoofd "nee" schudden.
Soms zo komischxD. Maar hij is wel mijn schatje!(L)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 17:03

Als ik bij mijn pony beenbeschermers om doe voor het springen probeert ze die er soms af te schudden of ze gaat heel raar hoog haar benen optrekken...het wordt al wel minder maar t blijft grappig Tong uitsteken

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:40

Mijn welsh jaarling hengstje Romeo:
-maakt een pirouette voordat hij begint te eten.
-draait zijn hoofd snel naar rechts en terug vooruit als ik hem aan het borstelen ben en ik aan zijn linkerkant begin. Weet niet waarom, maar is wel grappig om steeds weer te zien.
-is jaloers op mijn hond. Hij kan er niet tegen dat mijn hond los mag lopen tijdens een wandeling en hij niet.
-vind mijn kat een geweldig iets. Iedere keer als hij mijn kat ziet, gaat hij nieuwsgierig naar haar toe en wil aan haar rieken. Mijn kat reageert hier echter niet zo goed op, tot Romeo's grootste spijt Haha!
-antwoordt op ongeveer alles wat je zegt. Als je praat, hinnikt hij terug. Zeg je dan weer iets, hinnikt hij daar weer op. Dit doet hij wel niet bij iedereen... Enkel bij mensen wat hij goed kent. Ouders leren hun kinderen toch ook dat ze niet mogen praten met vreemden, ik denk dat Romeo dit dus ook doet Clown

Tuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:51

Mijn welsh gaat altijd na het rijden helemaal schuren.
Dat doet ze ook als ze wat lekkers krijgt.
Met rollen gaat ze halverwege voor de helft opstaan en zich daarna weer laten vallen.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:53

mijn shettie als er bijv iets is of je wilt gewoon even knuffelen komt die bij jou staan en gaat je troosten/knuffelen de schat Haha!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:58

* Als ik m'n Gelder loslaat op de poetsplaats en de staldeur staat op een kiertje, doet ze hem open en gaat ze haar stal in
* Ze gaat flemen als je in d'r lip knijpt
* Tijdens het rijden heel hard klapperen met haar lippen als ze druk is
* Poept tijdens het rijden op commando als ik haar in een bepaalde hoek van de bak laat staan
* Als ze tijdens het rijden in de wei geen zin meer heeft, loopt ze naar het hek en haat ze er heel hard aan schudden Haha!

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:02

Die van mij:

- als ik haar uit de wei wil halen om te rijden, eventjes snel in een modderig plekje gaan liggen rollen, zodat ik langer moet poetsen.
-In de wei met d'r neus door de modder heen en vervolgens mij een zoen geven in mijn gezicht(dus dan heb ik zo'n hele modderveeg in mijn gezicht staan Huilen van het lachen )
-Haar hooi altijd eerst in de waterbak gooien en dan pas opeten.
-Als ze brokken krijgt of slobber ofzo, dan doet ze haar mond zó vol dat ze niet kan kauwen en vervolgens de helft er weer uit laat vallen Huilen van het lachen
-Als ik haar staart uitkam, een scheet laten Clown
-Als ik haar manen uitborstel komt ze steeds dichterbij met haar hoofd, zodat ik uiteindelijk tussen haar nek en hoofd sta Clown