Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu een maand later (heb hem nu dus een maand) is die al stukken vooruit gegaan bij mij. Hij was toen die bij mij kwam namelijk nog wat angstig.. maar dat was logische, aangezien die nog nooit eerder in handen was geweest. marquez1 schreef:Als ik de verkopende partij gericht vroeg, bokt, steigert of staakt het paard, dan was het antwoord: je moet hem consequent rijden
Urielle schreef:marquez1 schreef:Als ik de verkopende partij gericht vroeg, bokt, steigert of staakt het paard, dan was het antwoord: je moet hem consequent rijden
Dat vind ik dan weer minder raar. Ik zal nooit zeggen dat een paard dat ik verkoop nooit bokt of steigert. Bij mij kan het paard dan in jaren niets gedaan hebben, maar ik weet hoe een paard kan veranderen als hij bij iemand anders komt die bang is, inconsequent is of er te flauw mee doet. Mijn doodbrave Welshmerrie heeft ook in 1 dag leren steigeren bij een bang verzorgstertje
Jennyxx schreef:Maar ook ik was toch verliefd op hem geworden. Als diegene die mee was mij niet tegen had gehouden, had ik hem, gevaarlijk als hij was, toch gekocht
Nadiaaa schreef:Bij ons is het andersom...we hebben een superbraaf paard te koop staan, maar er is in de laatste maand nog niemand geweest. Arm ding, ze verdient het heel erg om een lieve eigenaar te krijgen.
Heel erg offtopic, sorry daarvoor

valori schreef:Waarom? Je weet toch dat je niet de enige koper bent en een verkoper is vrij om een paard aan iedereen te laten zien, ik zou als verkoper ook nergens op wachten als ik naar mijn zin kon verkopen.
ramnoke schreef:Nadiaaa schreef:Bij ons is het andersom...we hebben een superbraaf paard te koop staan, maar er is in de laatste maand nog niemand geweest. Arm ding, ze verdient het heel erg om een lieve eigenaar te krijgen.
Heel erg offtopic, sorry daarvoor
Heb helaas het zelfde probleem.
Voor we eraan dachten om haar te verkopen honderden reacties.![]()
Nu ze te koop is is er welgeteld 1 gezin komen rijden.
Vreemd hoor.
in zagen wel meegenomen en ze heeft het super gedaan.
Maanling schreef:Nou ik wel. Als ik wist dat er kopers komen kijken en al onderweg zijn, dan hebben die eerste keus. Dan moeten de volgende kijkers maar even wachten tot de kopers die onderweg zijn hun keus gemaakt hebben.
Rij je niet het hele pokke-eind voor niks
Urielle schreef:Maanling schreef:Nou ik wel. Als ik wist dat er kopers komen kijken en al onderweg zijn, dan hebben die eerste keus. Dan moeten de volgende kijkers maar even wachten tot de kopers die onderweg zijn hun keus gemaakt hebben.
Dat zou ik niet doen, wie het eerst komt (biedt) die het eerst maalt. Maar dan vind ik het wel zo fatsoenlijk om even gelijk te bellen dat het paard verkocht is.
Voor iedereen die trouwens aan het kopen is nu, een tip: stippel gewoon een route uit en ga die dag naar meerdere paarden kijkenRij je niet het hele pokke-eind voor niks