Maar ze had er gelukkig geen last van zei ze. Wel heb ik iemand anders gekend die het wel lastig vond. Zij ging toen lenzen dragen met rijden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ze had er gelukkig geen last van zei ze. Wel heb ik iemand anders gekend die het wel lastig vond. Zij ging toen lenzen dragen met rijden.
En ik zie gewoon scherp..
Daarnaast beslaan mijn glazen vrij snel als ik bv. ga halthouden... Met lenzen rijden is voor mij helaas geen goede optie, hier krijg ik alleen maar geirriteerde ogen van...
. 
ik had je niet gezien"
,, en heb in de winkel een hele leuke sportbril gezien die ik eigenlijk altijd draag (hij ziet er gewoon uit, maar hij is van speciaal materiaal gemaakt) ik kan hem gewoon alle kanten op buigen, en hij veert gewoon weer terug
misschien een keer in de winkel informeren ?

. 

Blondie_ schreef:Ik rij altijd met mn lenzen in ik vind met bril gevaarlijk, je zal maar net op je gezicht vallen.

) tot hij een lesje of 10 heeft gehad en iets stabieler in het zadel zit. ( geloof dat die bril nu ook zou afvliegen door het fanatieke van de ruiter
) helaas heeft hij geen lezen, dus die gaat straks met bril rijden
Shyla25 schreef:Je zou eens daglenzen kunnen proberen die extra luchtdoorlatend zijn, die zijn heel mooi dun en ik was er erg blij mee