Die mouwen ja... In de H&M hadden ze superleuke en goedkope winterjassen maar geen enkele ging door de mouwen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

poes schreef:Um, je weet toch dat een rijbroek tot je enkel hoort te komen en niet halverwege je kuit? :p

asjemenou schreef:De eurostar kindermaten vallen idd heel erg groot!
Ik weet niet welke maat je hebt, maar tot maat 40 kun je zeker nog in de kindermaten. De kindermaten zijn nog een stuk langer dan de damesmaten in lengtemaat.

Iorrr schreef:HORKA is standaard al langer dan de meeste merken en in veel modellen is het bestellen van lengste maten mogelijk!
Ik weet wel dat ik gepost heb dat het rijbroekencompartiment van mijn kast uitpuilt (5 stuks waarvan 2 witte) maar van de 3 gekleurde is er maar 1 dunne die ik in de zomer aan kan en die is 8 jaar oud
Tijd voor een nieuwe! Vanochtend heb ik 'm besteld... 
Als het goed is komt hij deze week, het is een jodphur (want ik haat chaps en die malle kniekousen vind ik er ook niet uitzien) dus ik hoop na dit verhaal van bopjebo toch wel erg dat hij lang genoeg is (is wel een lengtemaat natuurlijk)
en het leuke is ook nog dat deze broek iets van 60 of 70 euro kost... en aangezien ik best wat broeken verslijt is dat best wel fijn