Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kapi_Dust schreef:ff offtopic: sommige verzekeringen kan je ze laten verwijderen en dan vergoeden zij het (als je er echt last van heb). Maar dan heb je een doorverwijzing nodig van je HA. (net nog nagekeken, werk nl bij een ziekenfonds-verzekeraar. (ehm verbeteraar noemen ze zich
Scum schreef:Wel als je een rechte hebt. Ik wil altijd een overkruiste hebben. Die kan gewoon niet afzakken.
BrankaZ schreef:op mijn monnikskapspier te drukken.
BopjeBo schreef:Was er zelf eens aan het eten, even verderop zaten 3 mannen aan het raam. Ze waren erg geintresseerd naar al die paardrijdende vrouwen aan het kijken, kon uit het gesprek tussen de mannen opvangen dat ze het erg amusant vonden al die 'hupsende borsten' voorbij te zien komen. Sindsdien stap ik nooit meer zonder sportbh op m'n paard...
Falona schreef:Mijn man reageert er ook altijd op, maar dat is meer in de trand van "meid trek een goede bh aan, je rijdt gewoon voor l*l"
tita schreef:Hier een kleine dame (A/B )
Goed ik sport met gewone bh's behalve op de sportschool daar heb ik een sport-bh van merk Triumph.
Zo'n absorber (hoeje het ook noemt) een keer aan gehad toen werd ik echt onwel kreeg vreselijk ademnood.
Dat ding doet zo'n pijn in mij borst ik kreeg geen adem meer
tita schreef:Goed ik sport met gewone bh's behalve op de sportschool daar heb ik een sport-bh van merk Triumph.