Gediskwalificeerd worden omdat je Longeerd?!?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: Gediskwalificeerd worden omdat je Longeerd?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:11

Ik denk dat TS deze reacties niet had verwacht gezien het fijt dat ze niet meer gereageerd heeft,

Overgens groot gelijk hoor, ook ik zou je diskwalifiseren. Nee is nee en daar moet je geen Ja van maken omdat jij dat vind.
als je paard hoe jong ook nog niet toe is aan wedstrijden, tja dan moet je niet gaan.

en ja ook ik ga met een 4 jarige op wedstrijd.

Janine91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:21

Haaii

erg triest dat je er zoveel werk van wil maken,,, ik ben zelf bij die wedstrijd aanwezig geweest en er is wel 2 keer gewaarschuwd dat je niet mocht longeren in het weiland. Regels zijn regels en daar heb je je aan te houden. En vervolgens zo brutaal zijn om toch de bak in te willen stappen terwijl je wist dat je gediskwalificeerd was. Ik was bij deze wedstrijd ringmeester en ik vond je erg brutaal en vervolgens nog gaan janken als er nogmaals tegen je wordt gezegd dat je niet mag starten. Eigen schuld, en de reden dat je niet mocht longeren was, dat het weiland er te nat voor was, en dat nu lekker verziekt is, bedankt! Volgende keer toch maar aan de regels houden lijkt mij! En je ervan bewust zijn dat dat terrein niet van jouw is, maar dat je te gast bent!

veel succes!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:48

Regels zijn dan wel regels, maar als je gevaarlijke situaties krijgt doordat een jong paard zn frissigheid kwijt moet, dan zou ik ze ook wel overtreden. en ja, dan maar de consequenties voor lief nemen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:58

Ja maar dan moeten die consequenties wel voor lief genomen worden.
En moet je niet als een drammerig kind gaan huilen, sorry dat ik het zo bot zeg.

Eline_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:53

Ik vind het nergens op slaan maar als het gezegsd is dat jet het niet mag doen dan vind ik het ook wel terecht maarja het is wel een 4 jarige....

_Marlis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:45

Jibbel schreef:
Regels zijn dan wel regels, maar als je gevaarlijke situaties krijgt doordat een jong paard zn frissigheid kwijt moet, dan zou ik ze ook wel overtreden. en ja, dan maar de consequenties voor lief nemen.

Als je een jong paard meeneemt waarvan je weet dat zijn frissigheid de veiligheid in gevaar brengt, dan is de consequentie dat je hem op de trailer laat en naar huis gaat!!! En niet andermans spul maar slopen. Ik vind dit wel heel erg krom moet ik zeggen!!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 07:37

Gaan we nou weken nadat dit topic is weggezakt het weer omhoogschoppen om de TS nog meer af te katten? Volgens mij snapt ze het nou wel. Clown

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:53

_Marlis_ schreef:
Jibbel schreef:

Als je een jong paard meeneemt waarvan je weet dat zijn frissigheid de veiligheid in gevaar brengt, dan is de consequentie dat je hem op de trailer laat en naar huis gaat!!! En niet andermans spul maar slopen. Ik vind dit wel heel erg krom moet ik zeggen!!

Denk dat je me niet helemaal goed begrijpt..ach ja, bokt he Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:21

Oud topic, slotje.