Citaat:steinstein schreef:Ze is een echte picasso, maakt met haar mest altijd een tekening op de muur.
HahaHier moest ik erg om lachen! Ookal zo'n paard dat van kunst aan de muur houdt!
Alleen de staleigenaar vind het niet altijd zo top
Hebben ze stallen helemaal schoon gespoten en paar dagen later is er bij VIV niets meer van te zien dat de muren schoon waren

). Als ze eten krijgen of naar buiten mogen staan die ruinen allemaal op stal te springen, terwijl de merries rustig hun beurt afwachten. En merries houden hun stal over het algemeen stukken schoner. Maar als ze hengstig zijn, dan kunnen ze wel behoorlijk chagrijnig zijn. En tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Je hebt ook merries die geen last hebben van hun hengstigheid en ruinen die hun stal wel netjes schoonhouden

Maar ik heb ook een merrie gehad en een paar verzorg merrie's pff nou dan zijn ruinen in mijn ogen toch echt wel veel makkelijker. Niks ten nadele van merrie's want er zitten ook hele goede merrie's tussen. Als je een merrie hebt zonder echte merrie kuren zou het ook super zijn. Maar Ruinen staan bij mij echt boven aan!