Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nelleke1 schreef:wij doen het altijd wel, als de pony in de wei overlijd met andere pony's erbij, we hadden 3 jaar terug een pony waarvan het veulen plots dood in de wei lag, die hebben we afscheid laten nemen, daar was ik ook bij best raar eigenlijk dat dieren dat ook doen
Ik ben er zelf van overtuigd dat dieren veel meer kunnen dan de meeste mensen denken(of willen zien)KiWiKo schreef:ik denk dat het wel goed is.......... kwaad kan het in iedergeval nooit denk ik
D_Star schreef:nee dat zei ik dus ook al in een stal en 3 dagen dat de merrie niet weg kan, kan gewoon haast niet goed zijn. Ik weet trouwens wel zeker dat ze een geur oppikken als een dier dood is. Wij hadden 2 geitjes en de hond had 1 geitje dood gebeten toen moest mijn oude pony 2 uur daarna ofzo de vrachtwagen op en die stond langs de geiten wij maar hij wou er gewoon niet naar toe! en uiteindelijk nog helemaal met een boog eromheen gelopen. Dat vond ik wel heel apart om te zien
We wisten overigens niet dat ze drachtig was , Hadden alleen een vermoeden. Ze was ook hartstikke bijterig en beschermend voor zichzelf. (er was nog nooit iets mee gedaan dus we dachten dat het daardoor kwam. Zelfs een halster kende ze niet)