Mening over Petrie laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Mening over Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 18:54

ik heb eerst perties gehad die waren echt helemaal af naar 5 jaar heel erg intensief rijden en niet erg netjes op zijn hihihi
toen had ik twee keer cavallo maar bevallen me toch minder, heb nu de petrie elite heerlijke laarzen nu ze n beetje zijn ingelopen/gereden.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:22

Ik heb nu sinds een maandje de petrie anky's..
zitten echt perfect, zijn al ingelopen enz.
heb alleen nog het probleem dat ik met springen langs mijn zadel glijd.. maar mij werd verteld dat ik ze met zadelspul kon poetsen en dat dat dan wegging..

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:26

Roos_s schreef:
tja ik denk niet dat je na 1,5 jaar nog terug kan gaan. Denk niet dat ze dat gaan doen, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk..

Maar aan de andere kant is het natuurlijk belachelijk dat ze na grofweg 100 keer een uurtje rijden al naar de kl*te zijn. Als ik een eigen paard had gehad zouden ze na grofweg een klein half jaartje al naar god geholpen zijn. Terwijl ik mn laarzen echt met alle respect behandel. Huilen

Ik ga toch maar eens flink zoeken naar mn bonnetje en als ze me in de winkel niet kunnen helpen kijken of ik bij petrie zelf aan de bel kan trekken.

Ze hebben mij in de winkel ook niet verteld dat het een laars met coating was, drama drama drama Tong uitsteken

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 09:57

Ik heb nu de petrie-perfect
vind ze heel erg mooi, doen nog steeds een beetje pijn ( heb ze al een maand en rijd elke dag ), vooral in mn knieholte, omdat ze zo hoog zijn. Hier heb ik alleen last van als ik fiets of loop.
Met rijden zitten ze super.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:45

Ik heb Petrie laarzen gehad, ik was er erg tevreden over! Helaas pasten ze niet meer, dus moest ze verkopen. Het inlopen was nou niet echt bepaald leuk, maar dat is met elke lederen laars zo.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:49

ik vond ze heerlijk

936

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:34

Ik heb ze al 4/5 jaar en ze zijn nog steeds super! Rijd er zo'n 3/4 per week mee en ik heb de petrie perfect.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ze erg goed verzorg. dagelijks schoonmaken met zeep na het rijden en regelmatig wax erover.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:09

ik wil mijn laarzen ook proberen te verkopen eigenlijk, maar ben bang dat me dat niet gaat lukken. Ze zien er nog steeds super uit, maar ik heb nogal kleine voetjes, maatje 36 dus weet niet of ik snel iemand daarvoor kan vinden, dus als iemand nog laarze nodig heeft met maatje 36?

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:49

IK VOND DE PETRIELAARZEN VERSCHRIKKELIJK EN VIND HET NOG STEEDS!!! PROBLEEM:
Ik heb petrie laarzen, met veters, half gevoerd, springlaarzen..
Ik heb ze nu 2 jaar en ben er erg zuinig op..
Aan de binnenkant is het hele laagje eraf gegaan en daaronder lijkt wel rubber te zitten.
Ik heb dus waarschijnlijk met aan de binnenkant leer, en de buitenkant plastic laarzen gekocht met een heel dun laagje leer eroverheen.
Heb gehoord dat er meer mensen last van hebben..
Het komt volgens mij alleen voor bij half gevoerde laarzen..
En daar heb ik 330 euro voor betaald :S
Mijn laarzen zijn ook te klein geworden, dus zal binnen een jaar wel nieuwe laarzen kopen, maar ik koop geen petrie's meer.
Hiervoor heb ik ook petrie's gehad, dat waren de goedkoopste, 2de hands.. nooit last van gehad.. Die was dan ook niet half gevoerd.

Meer mensen die hier last van hebben?

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:55

wendely schreef:
Rachel_ schreef:
Hoe duur is ritsen erin laten zetten?
Want dat vind ik zelf ook fijner,
aangezien ik altijd dezelfde broek aanmoet bij mijn laarzen.
Want als ik mijn andere broek aandoet dan sterven me kuiten af!
En bij mijn rubbere laarzen is dat niet.
Want ik vind het dan wel zonde van die rijbroek want die koste wel 50 euro Bloos En ik moest het nog zelf betalen ook Tong uitsteken

Ik heb er geloof ik 40 euro voor betaald maar dat is niet bij iedere schoenmaker hetzelfde. Ik heb ze aan de binnenkant van de schacht laten zetten wel achteraan zodat ze het zadel niet kunnen raken. (zal er wel even een foto van maken voor de duidelijkheid) Ik had dus ook het probleem dat ik eerst twee uur zowat van m'n stokje ging zo knelden mijn kuiten dan af. Nou dat voelt niet bepaald fijn Lachen

Maar dan heb ik nog een vraag aan jou, waar vind jij in godsnaam rijbroeken van 50 euro?? Nors opkijken
Mijn goedkoopste was 110 euro, nou heb ik alleen maar rijbroeken met lederen zitvlak dat maakt ook verschil maar niet een verschil van 60 euro lijkt me?

Mijn benen knellen op dit moment ook af van mijn laarzen.
Op een gegeven moment is het over. maar ze zijn te klein geworden
ik heb voor 5 euro minder GEEN rits erin laten zetten, omdat ik ongeduldig ben en die ritsen vast snel sloop Clown
Heb ooit een keer iemand gehoord, dat die ook een rits had en het kapot had getrokken : 80 euro voor een nieuwe rits erin laten zetten..
Mijn volgende laarzen neem ik ook zeker met een rits, iig die elende niet meer

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:06

meliiSsatjje schreef:
IK VOND DE PETRIELAARZEN VERSCHRIKKELIJK EN VIND HET NOG STEEDS!!! PROBLEEM:
Ik heb petrie laarzen, met veters, half gevoerd, springlaarzen..
Ik heb ze nu 2 jaar en ben er erg zuinig op..
Aan de binnenkant is het hele laagje eraf gegaan en daaronder lijkt wel rubber te zitten.
Ik heb dus waarschijnlijk met aan de binnenkant leer, en de buitenkant plastic laarzen gekocht met een heel dun laagje leer eroverheen.
Heb gehoord dat er meer mensen last van hebben..
Het komt volgens mij alleen voor bij half gevoerde laarzen..
En daar heb ik 330 euro voor betaald :S
Mijn laarzen zijn ook te klein geworden, dus zal binnen een jaar wel nieuwe laarzen kopen, maar ik koop geen petrie's meer.
Hiervoor heb ik ook petrie's gehad, dat waren de goedkoopste, 2de hands.. nooit last van gehad.. Die was dan ook niet half gevoerd.

Meer mensen die hier last van hebben?

jeps mijn vriend heeft ook petries, Hij heeft ze al twee keer kapot moeten knippen terwijl hij ze aan had. De voering zette zijn voet namelijk zo vast dat hij de laarzen niet uitkreeg, dus het is wel een bekend probleem. heb dr zelf nog geen last van, maarja rijd er ook nooit mee alleen dressuurwedstrijden, dus bijna nooit Haha!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:43

Ik heb de petrie anky elegance, kon er in het begin echt nauwelijk op lopen laat staan fijn mee rijden. Maar heb ze nu een poos en ze bevallen super. Zitten nu lekker, zijn stevig en blijven érg mooi [nu ben ik er ook wel zuinig op Knipoog ]

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:19

Heb ze ook gehad, helaas heb ik ze in de hoogte een maat te groot gekocht waardoor ik ze na een half jaar nog weer moest verkopen.
Ben er altijd erg tevreden over geweest.

rodyloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 21:00

ik heb Petrie HampShire, en ik vind ze helemaal geweldig !! Haha!
ben er super blij mee, en trots op mezelf omdat ik er al heeeel
lang voor spaarde ! x Tong uitsteken