Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roos_s schreef:tja ik denk niet dat je na 1,5 jaar nog terug kan gaan. Denk niet dat ze dat gaan doen, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk..
wendely schreef:Rachel_ schreef:Hoe duur is ritsen erin laten zetten?
Want dat vind ik zelf ook fijner,
aangezien ik altijd dezelfde broek aanmoet bij mijn laarzen.
Want als ik mijn andere broek aandoet dan sterven me kuiten af!
En bij mijn rubbere laarzen is dat niet.
Want ik vind het dan wel zonde van die rijbroek want die koste wel 50 euroEn ik moest het nog zelf betalen ook
Ik heb er geloof ik 40 euro voor betaald maar dat is niet bij iedere schoenmaker hetzelfde. Ik heb ze aan de binnenkant van de schacht laten zetten wel achteraan zodat ze het zadel niet kunnen raken. (zal er wel even een foto van maken voor de duidelijkheid) Ik had dus ook het probleem dat ik eerst twee uur zowat van m'n stokje ging zo knelden mijn kuiten dan af. Nou dat voelt niet bepaald fijn
Maar dan heb ik nog een vraag aan jou, waar vind jij in godsnaam rijbroeken van 50 euro??![]()
Mijn goedkoopste was 110 euro, nou heb ik alleen maar rijbroeken met lederen zitvlak dat maakt ook verschil maar niet een verschil van 60 euro lijkt me?
meliiSsatjje schreef:IK VOND DE PETRIELAARZEN VERSCHRIKKELIJK EN VIND HET NOG STEEDS!!! PROBLEEM:
Ik heb petrie laarzen, met veters, half gevoerd, springlaarzen..
Ik heb ze nu 2 jaar en ben er erg zuinig op..
Aan de binnenkant is het hele laagje eraf gegaan en daaronder lijkt wel rubber te zitten.
Ik heb dus waarschijnlijk met aan de binnenkant leer, en de buitenkant plastic laarzen gekocht met een heel dun laagje leer eroverheen.
Heb gehoord dat er meer mensen last van hebben..
Het komt volgens mij alleen voor bij half gevoerde laarzen..
En daar heb ik 330 euro voor betaald :S
Mijn laarzen zijn ook te klein geworden, dus zal binnen een jaar wel nieuwe laarzen kopen, maar ik koop geen petrie's meer.
Hiervoor heb ik ook petrie's gehad, dat waren de goedkoopste, 2de hands.. nooit last van gehad.. Die was dan ook niet half gevoerd.
Meer mensen die hier last van hebben?
]