Eindelijk eens een mooi vrouwenjasje! Beetje jammer van de prijs
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kyralovertje schreef:Dat bruine jasje met roze kraagje is echt super mooi!
Eindelijk eens een mooi vrouwenjasje! Beetje jammer van de prijs
Dat is met de meeste jasjes zo. Barbara_m schreef:En Marrepar, heb je al een keuze kunnen maken ?
. Ze had niet gezegd welke merken maar ze hebben wel de meer exclusievere dingen dus ik ga er vanuit dat er wel Kentucky/Pikeur/oid tussen zit. Dus ga als het goed is morgen/vrijdag heen
.
. Hangt vooraan in mij kledingkamer
. Barbara_m schreef:Ja klopt. En anders kun je ook JRS bellen om naar voorbeelden van kleurenstaaltjes te bellen. Judith wil je vast wel helpen. Als je haar zegt wat je zoekt, stuurt zij staaltjes op van het jasje, de kraag en de voering.
Wil je het jasje op dressuurwedstrijden aan?
.
. 

. 

. Maar op t kaartje staat Epsom Tabak. en bij de omschrijving op Ooteman.nl staat ook dat zij ze met bruin fluwelen kraag & gouden randje verkopen, terwijl dat op die foto niet is? Maargoed, ik vind m iig mooi
. Zal dus morgen even zien of een foto gaat lukken in daglicht nog, ben drukdruk met school.. rowo schreef:Ach officieel mag wel meer niet. Meisje van mijn vereniging dressuurt al maanden met een grijs jasje. Vorige week is ze er voor het eerst op gewezen door een jury

Mooi jasje zeg, met springen is zoiets wel toegestaan. Hij s best gaaf