Jullie mening over thermoboots

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: Jullie mening over thermoboots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:51

gollempje schreef:
zijn dat dezelfde als die bij de paardendrogist?

Denk het wel, ze lijken er iig erg op.

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:52

ik heb ze ook.. en ik vind ze heerlijk.. ik heb in de winter altijd zooo koud .. de hele tijd buiten met mijn laarzen en toen heb ik thermoboots gekocht.. en geen last meer van koude voeten.!! (en bij mij zakken ze niet af)

LSZT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:53

Ja ze lijken mij kei fijn. Ik zag ze in het foldertje van de boeren bond en het leken me kei fijne laarzen.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:55

Ik vind ze echt superfijn. Lachen
Heb ze ook de hele zomer gedragen, en nu de winter weer, ze zijn waterdicht, goed bestand tegen modder en als je eenmaal aan de extra 'laag' tussen je been en zadel gewent bent zijn ze echt super, ik wil echt niet meer zonder, haha!

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 11:51

gollempje schreef:
zijn dat dezelfde als die bij de paardendrogist?

Yip, die zijn van het merk "Tyne"

Die andere zijn iets goedkoper, maar vrijwel identiek. De link staat in mijn vorige post. Maar er komen vanuit Engeland natuurlijk wel weer extra verzendkosten bij.

Ik verwacht de mijne ergens tegen het einde van volgende week. Zal dan nog even verslag uitbrengen hier hoe ze bevallen.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 11:59

Ik heb die 'goedkope' van Divoza, vind ze opzich wel fijn, maar ze zakken inderdaad erg af. Vind ze eigenlijk ook net iets te breed om mee te rijden, maar heb er iig niet zulke héle koude voeten in Knipoog

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:20

ben benieuwd musicjohn, ze zien er wel heerlijk uit!

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:14

oké, ik heb net de MH rimfost gekocht....

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:58

Ik heb ze ook van de welkoop. Ik heb ze nu al een paar keer aan gehad als ik mn paard moet voeren.Moet dan door een blubberlandje om bij dr te komen. Zitten erg lekker en zijn superwarm, ik heb altijd koude voeten dus is heerlijk. Ik kan er wel mee autorijden, paardrijden heb ik nog niet geprobeerd. Ik wou dat ik ze eerder ontdekt had!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:06

Voordeel; Ze zijn lekker warm in de winter.
Nadeel; ze zakken af met rijden dus voor dressuur zijn de mijne iig 3 keer niks.

Maargoed.... wel lekkere warme voeten en daar gaat het me het meest om.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:34

Superdingen! Echt heerlijk, geen koude voeten in de winter.
Nu ik het gewend ben kan ik echt niet meer zonder.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:50

magda_90 schreef:
Heb ze idd al zien staan, was nog kwaad dat ik 2 weken terug voor 20 meer bij de jumper had gehaald Clown
Heb er al 1 keer mee gereden, het beviel mij wel, alleen vind ik het gedeelte wat overgaat naar de stof nogal breed.
Ze zijn wel erg lekker warm Ja

Past mijn mening aan over het rijgedeelte.

Vandaag weer gereden en bij de galop schoof mijn voet wat verder door de beugel (onverwachts hupje van het paard) en toen zijn mijn voet vast :| (bij dat gedeelte waar het rubber overgaat naar de stof).

Ik snel terug naar de stap en weer eruit gehaald. Verder gaan rijden zonder beugels Nagelbijten / Gniffelen

Voor mij is de les duidelijk geweest, ben echt ontzettend blij dat Garabel geen rare fratsen heeft uitgehaald en ik rustig mijn voet uit de beugel had kunnen halen.

Ga voortaan de schoenen in stal gebruiken en tijdens het rijden mijn jophers met 10 sokken aan doen Ja

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:54

dat heb ik ook gehad... daarom draag ik ze niet meer met rijden, nu helemaal niet meer en staan ze te koop Tong uitsteken

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:54

CedriiC schreef:
Hebben jullie ze ook van de welkoop?
Weet iemand ook het veschil tussen die van de welkoop en tussen de goedkoopste van de divoza?

Zijn gelijk volgens mij, want de welkoop heeft Divoza als leverancier.

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 13:20

Heb ze nu ook en ze zijn lekker warm Ja
Sowieso fijn voor op de fiets/poetsen/uit de wei halen enz.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:47

bij divoza staan er voor 29.95 en voor 39.95 wat is het verschil, ik heb best dunne benen dus zakken ze dan af? en vallen ze groot of klein uit want bij die van 29.95 kan je kiezen maat 37/38 of 39/40 en ik heb 38/39 dus ja?

0charlotte0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 08:58

Ik had ze geleent , maar ik vond ze voor geen meter zitten , het was wel mijn maat.
Ik vond ze een beetje schuren. Tijdens het stal uitmesten, poetsen enzo, ging het nog wel.
Tijdens het rijden zaten ze wel ik de weg. Bij ons hadden ze al gewaarschuwt dat het niet zo veilig was Knipoog

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:42

Heerlijk om op te lopen of les te geven, maar ik kan er absoluut niet mee rijden, veels te dik. Heb dan geen gevoel meer met het paard. En de neus is te breed waardoor je in de stijgbeugel kunt blijven haken.. niet echt veilig dus.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:58

Ik heb ze sinds vorige week.. Ik heb het echt altijd koud, had er vorig jaar ook al overna gedacht of ik ze wou..
Nou heb ik een pony die bij een boerderij staat.. Dan moet ik het land in enz. Daar zijn ze superlekker warm voor..
Eerst wel even wennen, maar nou zitten ze heerlijk.
Heb er alleen nog niet mee gereden, omdat ik dat niet mocht van de dokter.. Morgen wil ik weer gaan rijden, en probeer ik ze wel even uit Tong uitsteken

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 12:46

Ik ga ze vandaag misschien ook proberen met rijden, maar sowieso eerst kijken of ze goed in de beugel passen.
Denk dat ik mn rijlaarzen maar gewoon mee neem naar stal en dan voor op de fiets/poetsen/uit de wei/in de wei thermoboots aan

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:20

malloesje schreef:
Heerlijk om op te lopen of les te geven, maar ik kan er absoluut niet mee rijden, veels te dik. Heb dan geen gevoel meer met het paard. En de neus is te breed waardoor je in de stijgbeugel kunt blijven haken.. niet echt veilig dus.

als je een veiligheidsbeugel hebt is het veilig genoeg Knipoog

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:39

Nelleke1 schreef:
bij divoza staan er voor 29.95 en voor 39.95 wat is het verschil, ik heb best dunne benen dus zakken ze dan af? en vallen ze groot of klein uit want bij die van 29.95 kan je kiezen maat 37/38 of 39/40 en ik heb 38/39 dus ja?

ik heb ook schoenmaat 38/39
en heb 37/38..
die 39/40 die waren echt te groot voor mij.. weet niet hoe dikke kuiten/benen jij hebt ?

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:57

heerlijk warm , maar om mee te rijden vind ik het een drama geen doen! geef mij gewoon maar laarzen dan

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:19

Ik heb ze besteld hoor nu maar hopen of ze aankomen Clown

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:22

ik zit te denken om ze ook te halen, niet voor het rijden want dan vind ik het ondingen, maar zoals de stallen mesten paarden longeren enz, lijkt me dat ideaal als het vriest......
in mijn leren laarzen bevriezen mijn tenen dan, en is ook niet goed om daarmee te mesten.

zijn ze echt zo warm als word verteld, dus ook als het vriest dat je geen bevroren voeten krijgt?

edit: topic doorgelezen, en ze zijn wel goed warm dus.. denk dat ik ze dan ook maar ga halen.