Ik ga echt geen bovenkleding kopen van zo'n paardenmerk (een jas die in de aanbieding is dan nog wel eens keer, bij hoge uitzondering).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vonnie84 schreef:Waarom bij ondergoed een uitroepteken???? Ik denk dat dat juist iets heel belangrijks is. Veel belangrijker dan een zogenaamd paardrijtruitje.
Er zijn genoeg mensen die zich doorrijden. En er zijn genoeg mensen die wat groter geschapen zijn en echt een sportbh nodig hebben.
Elysha schreef:Vonnie84 schreef:Waarom bij ondergoed een uitroepteken???? Ik denk dat dat juist iets heel belangrijks is. Veel belangrijker dan een zogenaamd paardrijtruitje.
Er zijn genoeg mensen die zich doorrijden. En er zijn genoeg mensen die wat groter geschapen zijn en echt een sportbh nodig hebben.
My thoughts exactly! Goed paardrijondergoed is voor mij echt wel een noodzaak, dwz een stevige sportbh en een naadloze onderbroek. Anders auwa!![]()
Verder ben ik niet zo van de speciale kleding, een lekkere sweater of shirt dat niet in de weg zit, een gewone standaard paardrijbroek en chaps zijn prima hoor! Oh ja, en cappie op het koppie natuurlijk
lie_ke schreef:het viel me even op dat in veel folders en ook mensen op dit topic het erover hebben, paardrijkleding,
en dan heb ik het niet over paardrijsokken of een paardrijbroek maar een hele kledinglijn met shirtjes, jassen, vesten, truien, ondergoed(!) speciaal voor het paardrijden.
ikzelf vind dit overdreven omdat ik ook gewoon kan rijden met een shirtje zonder pikeur erop.
wat vinden jullie hiervan en hebben jullie zelf ok van dit soort kleding?
mrie schreef:Heben jullie dat nou ook dat je collega paardenmensen bijna niet herkend als je ze op straat in hun normale kloffie tegenkomt.