Mening over HORKA Riding Wear

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iorrr

Re: Mening over HORKA Riding Wear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 10:53

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 13:56

foxy80 schreef:
jongens, als ik dit zo zie en lees ga ik ons aanbod in Horka ook maar uitbreiden denk ik

Vraagje: Waarom heb jij geen HORKA rijbroeken??? Heb even op je webwinkel gekeken en ik kon de broeken niet vinden, heb je hier een speciale reden voor?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:14

Hé? bij 'voor de ruiter' onder 'broeken' vind je onze Horka broeken hoor (oa Atlanta)

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 14:15

Hahah ooh sorry dan! Ik had bij zoeken op HORKA gekeken! Mijn excusses!!!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:16

heb trouwens dit weekend een deel van de red horse collectie erop gezet waaronder bodywarmer duel en concoursjasje

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 14:21

Oke top! Mooie duidelijke site trouwens!

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:11

de horka rijbroek die ik heb met die al die stippels enzo zit prima, daar ben ik tevreden over.
de cap van hun ( de geodkoopste) zit ook prima.

ik ebn met hotka tevreden

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 09:16

lemanthia schreef:
de horka rijbroek die ik heb met die al die stippels enzo zit prima, daar ben ik tevreden over.
de cap van hun ( de geodkoopste) zit ook prima.

ik ebn met hotka tevreden

Fijn om te horen! Gelukkig veel positieve reacties, maar is mij wel duidelijk dat het aan de reclame ed. nogal ontbreekt... Haha!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:23

Als dit je afstudeeropdracht is vraag ik mij héél erg af waar het onderzoek onder de consument blijft.. Als je écht een concreet antwoord wil, en dit straks ook kunt verwerken zodat je er grafieken e.d. van kunt maken zul je toch echt een goede enquete in elkaar moeten zetten en niet gewoon: wat is je mening over horka riding wear. Dat kan zoooo breed zijn..
Sorry maar vind dit nou niet de meest geniale aanpak.. Zo zie je toch straks door de bomen het bos niet meer? Wat als dit nu een echte opdracht was van Horka. de klanttevredenheid onderzoeken van de consument van horka riding wear. Kun je hiermee daar dan een concreet antwoord geven denk jij?

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 09:28

Ik heb ook een enquete!!! Bloos Sorry als dat niet duidelijk was, maar dit is gewoon zo als vooronderzoek om te peilen..! Enquete's gaan in december de deur uit en ik moet er tenminste 200 verwerken... Dus dat komt goed hoor!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:32

Oooh okee! ik schrok al Clown Gelukkig, dan heb ik niks gezegt Clown succes ermee!

*wilde al zeggen, ik ben eerste jaars CE, jij studeert af op marketing, dat hebben ze je vast wel verteld! Knipoog *

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 09:35

Haha ja zeker hebben ze dat gezegt! Ik maak alleen mijn vragen wel zo dat ik wat punten mee neem van die hier gezegt worden. Is niet makkelijk om een echt goede enquete op te zetten... Cool

Maar ik heb er wel zin in! Er is zat te doen hier en zat uit te zoeken dus word een uitgebreide scriptie Sigaar

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:37

Nee, dat klopt dat is niet gemakkelijk. Maar let wel op dat je het niet te veel laat sturen door hetgeen hier gezegt wordt, maar dat je het wel echt vanuit je doelstelling tov het bedrijf houd he.

En er is inderdaad zat te vinden! gaat helemaal goed komen, succes ermee! *en de enquete zie ik wel verschijnen denk ik? want dan vul ik hem ook maar meteen voor je in. *

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:41

Ook ik ben grote fan van de Horka rijbroeken. Ik heb er vier van (ik geloof model sprinter) met zo'n zitnaad en kunstleren kniestukken. Ze zitten echt heerlijk, en ik trek nooit meer andere aan. Vooral die met krijtstrepen vind ik erg mooi en van de nieuwe collectie heb ik de grijs geruite.
Ook over mn cap (Horka Airstream)ben ik erg tevreden. Zoals de anderen al genoemd hebben mis ik de foldertje en ook de verkooppunten.
Kan ik ook een pb-tje krijgen met wat er bij mij in de buurt zit?

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 09:44

Haha nou als je in de buurt van zwolle woont dan zie je hem... Ga hier namelijk naar een paar concoursen en daar sta ik dan met stand ed. en dan moeten de enquetes ter plekke ingevuld worden. Onder de invullers worden dan 3 rijbroeken verloot!

Maar ik laat me er niet teveel door lijden hoor! Ik gebruik alleen sommige termen bij keuzemogelijkheden ed! Verder niet... Vind het sowieso alleen al interssant om de meningen te lezen omdat ik er nu dus ook 8 maanden werk en dus ook alles door kan geven!

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 12:11

Iorrr schreef:
Nou ik denk dat zij de wintercollectie bedoeld en die is te zien via de volgende link:

http://www.horka.nl/index.asp?strPagety ... Dparent=21

Ik heb inmiddels de nieuwe zomercollectie gezien en die is om te smullen! Pling Cool Maar die duurd voor jullie nog even!

Nee hoor ik bedoel de voorjaar/ zomer 2008.
Een vertegenwoordiger is bij mij geweest om alles te laten zien, ik heb namelij ook een webwinkel Knipoog

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 12:12

Die staat nog niet op de site... Duurt denk ik tot januari ongeveer....

aurae_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:24

Ik heb 2 rijbroeken van Horka. Allebei in het zwart en ik heb er nooity problemen mee. Behalve het feit dat ze na het wassen zo strak zitten. Verder heb ik ook een cap van Horka, die werkt prima en heeft al heel wat te verduren gehad. Ook koop ik meestal Horka omdat naar mijn idee prijs/ kwaliteit verhouding wel oke is.