__KELLY schreef:Katoo71 schreef:Dat vraag ik mij dus de laatste tijd af.
Mijn oude simpele broek van tig jaar oud is nu echt op en ik ben hard op weg naar een nieuwe.
Vriendinnen raden steeds een pikeur of anky broek aan maar ik vind ze zo duur!
Waarom moet een lap stof wel 175 euro kosten zit er goud in ofzo...![]()
welke broek vinden jullie fijn en gaat een tijd mee voor niet meer dan honderd euro (en dat vind ik nog veel ) of ben ik nu zo'n zeurpiet ?.....
moet je maar eens naar ooteman gaan daarhebben ze broeken van comfortline dat zijn pas echt gouden broeken
pasvorm goed prijs goed , vaak slaag je al tussen de 40 of 70 eu
die andere broeken zijn allemaal zo duur omdat er een zogenaamd merkje op staat ,je betaald gewoon voor dat merk nou dat vind ik onzin als je van comfortline ook goede broeken heb...
Dat vind ik dus echt verschrikkelijke broeken bij mij zitten ze voor geen meter en als je in de zomer 2 a 3 paarden achter elkaar rijd dan kleeft ie aan alle kanten en dan wil je het liefst meteen onder de douche gaan staan.
Sorry moest er even uit.Comfortline is echt niet te vergelijken met een mooie pikeur of eurostar (vooral niet met pikeur).
!

.
. 
Maar ook zonder de korting was het een van de goedkopere broeken op het rek. En ik ben helemaal fán van mijn cavallo broek. mijne heeft zo'n zitvlak dat aan de binnenkant van je been lang loopt tot je knie. Dat is van heel fijn zacht en soepel materiaal en wordt niet hard.
met kunstlederen knievlakken is die
Met andere woorden als ik dat nu zou kopen zou k de hele winter mn zomer kleding moeten blijven dragen 
pasvorm is igg wel goed! had altijd problemen met te kort broeken en ze zakte bij mij altijd heel erg af! maar ik zou oppassen met en goedkope broek te nemen. je kunt beter één keer een goede broek kopen