Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnjaKos schreef:Dat klopt bij mij dan helemaal niet, ik heb ook 3 broeken zonder leren zitvlak, rij er net zo makkelijk mee en merk weinig verschil. Ja als hij loopt te stuiteren glij je wat meer maar kan niet meer zonder vind ik erg overdreven

vandaar....
Tuurlijk geeft een broek met zitvlak veel meer steun maar als je al goed kan rijden maakt dat niet uit.
en die moet je rustig laten lopen dus rustig lichtrijden enzo.. en opo een of andere manier lijkt dat als k die broek met zitvlak aan heb hem makkelijker rustiger kan laten lopen al;s ik er zonder een aan heb

maar k heb het allebei wel
, geef mij maar zonder leren zitvlak mememe schreef:LiSSy schreef:ik heb altijd rijbroeken met leren zitvlak, maar dan wel van de duurdere merken (pikeur, cavallo, kentucky) deze broeken hebben een heel soepel zitvlak, kan er ook makkelijk mee opstappen enzo.
Bedankt voor je antwoord. Heb je weleens hh of mondoni rijbroeken gehad met lederen zitvlak? of wil dat niet goed.?

Ik zit dan veel lekkerder.
kwam ik later thuis zag ik het pas:P maar ik vond hem wel heel fijn zitten ik heb nu een met stof vind ik makkelijker ookal zit het wel wat minder lekker;) 
) Maar ik heb er een van cavallo, die is echt geweldig! In het begin had ik wel even moeite met opstappen (mijn been werd met dezelfde vaart weer teruggezwaaid als waarmee het omhoog ging
) Alleen je moet ze niet te vaak wassen, want dan worden ze zo hard, dus dat is het enige. Maar als je paard een beetje hoog opgooid is het echt een luxe, je zit veel steviger!!