Gelukkig ben je ervan overtuigd dat het de beste beslissing was, dat denk ik ook zo te lezen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SanSan78 schreef:Ik heb dit topic steeds met grote interesse gevolgd. Ik ben niet zo'n kenner maar ik wilde wel graag even mijn medeleven uiten. Succes meis de komende tijd. Ik zou graag op dit topic nog eens horen hoe het gaat maar als je het liever wilt afsluiten begrijp ik het uiteraard volkomen.
odakota schreef:idd chips kunnen gaan dwalen, mijn hollandse herder is gechipt tussen zijn schouderbladen, maar nu zit hij op zijn linkerschouder
Jammer dat jullie maar zo kort van elkaar hebben kunnen genieten.. loeckie schreef:_Question schreef:Heb je al eens gedacht aan een verandering van iets?
Een van mijn verzorgpony's ging totaal door het lint bij bouwen. Ze was zo braaf en lief, en opeens werd het echt een duivel. Bokken/steigeren en die ging ook echt door het lint.
Met een vliegendeken was het helemaal opgelost, niks meer aan de hand.
Sterkte en succes in ieder geval!
ff lezen, er staat dat de DA erna gekeken heeft en geconstateerd heeft dat het een hersenaandoening is en dat het (waarschijnlijk) niet te behandelen is.
. echt naar om je paard op deze manier te moeten verliezen!