Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lekkerder dan zonder rits, wat deze blijven toch altijd wat ruimer om de enkel/onderbeen, omdat je er makkelijk in moet kunnen stappen 
) Maar ik weet niet welke ik moet kiezen!!! Het is voor dressuur (met name) en verder een beetje recreatief.. Iemand tips? Moet zeggen dat de kosten me niet heel erg veel uitmaken... Als ze maar goed zitten...
ingdong schreef:ik zit te dubben... Ik wil iig laarzen met een rits, want ik heb dikke kuiten en smalle enkeltjes (van al dat paardrijden..) Maar ik weet niet welke ik moet kiezen!!! Het is voor dressuur (met name) en verder een beetje recreatief.. Iemand tips? Moet zeggen dat de kosten me niet heel erg veel uitmaken... Als ze maar goed zitten...
en mij is toen aangeboden dat ze de laars bovenin gratis innemen en dat duurde maar 3 weken. ingdong schreef:ik zit te dubben... Ik wil iig laarzen met een rits, want ik heb dikke kuiten en smalle enkeltjes (van al dat paardrijden..) Maar ik weet niet welke ik moet kiezen!!! Het is voor dressuur (met name) en verder een beetje recreatief.. Iemand tips? Moet zeggen dat de kosten me niet heel erg veel uitmaken... Als ze maar goed zitten...
Ze sluiten zo ook mooier aan bij je enkel en geen gedoe met aan- en uitdoen

Seraphim schreef:Ik heb van de week de Petrie Hampshire's besteld bij de Hypoweert. Ik ga 28 december naar Nederland, en dan kan ik ze als het goed is ophalen