Wedstrijdjasje, welke hebben jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilja000

Re: Wedstrijdjasje, welke hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:21

Ik heb een Horka op het oog. Wil nl.in jan. gaan starten. Probleem is: ik heb een grote maat, maar ben al wat kilo's kwijt. Heb laatst een Horka maat 46 gepast en die paste, maar bij mijn bovenarmen te krap - waarschijnlijk door overgebleven vel. Heb vorig jaar een maat 48 geleend van iemand voor een examen en die zat eigenlijk wel prima. Hebben jullie ook dat je je armen zo moeilijk kunt bewegen in zo'n jasje?

Orient1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:31

Ik heb een eurostar

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:53

Ik heb sinds een tijdje mijn droomjasje Haha!.. Haha! Heb er even moeten sparen maar ben trots op mijn Iris Bayer jasje.. Het is een donkerblauwe met een lichtblauwe krijtstreep!

Afbeelding
Dit is hem Haha! .. Als je hem aanhebt valt die wel mooier bij je heupen!

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:19

Ik rijd nu nog met bodywarmer! Boos!

Maar ik ga per 1 januari met een mooi blauw wolle jasje rijden Lachen van pikeur Haha!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 12:18

Ik heb ook een jasje van Iris Bayer. Had dezelfde als hierboven op de foto, maar toen is ie een keer nat geregend en kwamen er allemaal oneffenheden in de stof. Vervolgens teruggegaan en een ander jasje gekregen, maar die blauwe hadden ze niet meer. Nu heb ik een zwart/bruine, heel chique.. En ze zitten echt supermooi

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:19

Zo, wat hebben jullie allemaal een dure jasjes. En dat jullie dan een bepaald jasje op het ook hebben, jemig. Eergisteren schreef ik voor een zeer ervaren jurylid en zij vertelde dat het echt niet uitmaakt wat je aanhebt, zolang het maar een jasje is dat er een beetje verzorgd uitziet. Ik blij want mijn Horkageval heb ik tweedehands, gewoon via Marktplaats en hij kostte 25 euro. Er zit een ribje in (net als in mijn witte broek, ook al een Horka) dat ik wel mooi vind.

Eigenlijk vind ik zo'n jasje iets dat je aantrekt omdt het nou eigenlijk moet. Als ik even off-topic mag gaan: op mijn plastronspeld ben ik dan wel weer heel erg trots, hij komt uit Noorwegen en het is een paardje (fjordje natuurlijk:)) in een traditionele stijl.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:21

Ik heb er 1 van eurostar

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:22

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:23

Ik heb een extra getailleerde van Eurostar. Knipoog Die zit echt fijn

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:33

hestejente schreef:
Zo, wat hebben jullie allemaal een dure jasjes. En dat jullie dan een bepaald jasje op het ook hebben, jemig. Eergisteren schreef ik voor een zeer ervaren jurylid en zij vertelde dat het echt niet uitmaakt wat je aanhebt, zolang het maar een jasje is dat er een beetje verzorgd uitziet. Ik blij want mijn Horkageval heb ik tweedehands, gewoon via Marktplaats en hij kostte 25 euro. Er zit een ribje in (net als in mijn witte broek, ook al een Horka) dat ik wel mooi vind.

Eigenlijk vind ik zo'n jasje iets dat je aantrekt omdt het nou eigenlijk moet. Als ik even off-topic mag gaan: op mijn plastronspeld ben ik dan wel weer heel erg trots, hij komt uit Noorwegen en het is een paardje (fjordje natuurlijk:)) in een traditionele stijl.

Ik ben dan wel geen jury, maar mij valt het wel altijd op wat voor jasje iemand aanheeft.
En ik koop ook geen duur jasje voor de jury, maar voor mezelf, en niet omdat het moet, maar omdat ik het mooi vind en het je houding positief of negatief kan beinvloeden.
Maar idd, voor de punten hoef je het echt niet te doen.
Maar ik wil nu eenmaal dat alles er pico bello uitziet, en daar hoort imo ook een jasje bij wat goed past.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:10

het plaatje wil ook wat. Ik zie dus wel of iemand een A of B merk jasje aanheeft.
Mijn vorige jasje was een Eurostar, de goedkoopste. Nu heb ik een pikeur. En er zit wel degelijk verschil in. Zowel in draagcomfort als het plaatje.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 12:03

cle0o_o0 schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AM84YST.jpg Deze dus, van slipjas heb ik een Pikeur.

Ik vind de kwaliteit van de slipjassen van Pikeur beduidend minder! Na een buitje regen is de slipjas van mijn zusje er niet beter op geworden.
Ook vind ik de pasvorm en afwerking van Kentucky mooier. Ik heb nu een donkerblauwe van Kentucky met nougat afwerking. Helemaal op maat gemaakt door JRS. Echt súper mooi!!!

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:53

Ik heb nu nog een saai en lelijk zwart HH jasje Nagelbijten / Gniffelen Maar voor mijn verjaardag krijg ik een donkerblauw Pikeur jasje Haha! Mooi getailleerd Haha!

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:55

asjemenou schreef:
hestejente schreef:

Ik ben dan wel geen jury, maar mij valt het wel altijd op wat voor jasje iemand aanheeft.
En ik koop ook geen duur jasje voor de jury, maar voor mezelf, en niet omdat het moet, maar omdat ik het mooi vind en het je houding positief of negatief kan beinvloeden.
Maar idd, voor de punten hoef je het echt niet te doen.
Maar ik wil nu eenmaal dat alles er pico bello uitziet, en daar hoort imo ook een jasje bij wat goed past.

Ben ik ook mee eens! Je koopt geen jasje voor de jury maar een jasje wat je zelf mooi vind en waar je je lekker in voeld! Ik voel me lekker trots in mn jasje en als alles er pico bello uitziet!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:00

Barbara_m schreef:
cle0o_o0 schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AM84YST.jpg Deze dus, van slipjas heb ik een Pikeur.

Ik vind de kwaliteit van de slipjassen van Pikeur beduidend minder! Na een buitje regen is de slipjas van mijn zusje er niet beter op geworden.
Ook vind ik de pasvorm en afwerking van Kentucky mooier. Ik heb nu een donkerblauwe van Kentucky met nougat afwerking. Helemaal op maat gemaakt door JRS. Echt súper mooi!!!

Ach, ik kon deze pikeur met flinke korting krijgen en voor die paar wedstrijden dat ik hem aan mag Clown

merrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:02

De goedkoopste van Harry's Horse Haha!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:39

Ik heb me pikeur ook echt niet gekocht voor de jury, deze zat me gewoon het beste Lachen

Anne_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:55

Donkerblauwe pikeur met gouden biesje

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:49

Een pikeur Ja zal wel oud model zijn ofzo Huilen van het lachen want het is gewoon 2de hands gekocht Vork

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 19:17

Pikeur Diana in zwart
Wil nog graag een chocoladebruin effen jasje met gouden knopen, ideas anyone?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 22:36

MelanieB schreef:
Ik heb die van HH met dat gouden biesje, net als Casper

Ik neem aan dat je het tegen mij had Clown Maar die van mij is echt niet van HH

stuk(je) duurder........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 22:43

vonneke schreef:
ik heb gisteren voor mijn verjaardag de Pikeur Epsom gekregen Lachen

Ik was benieuwd of je hem nou genomen had maar ja dus Ja

Ik heb hem idd ook, erg fijn jasje en een mooi model.
Het is met die jasjes toch gewoon een kwestie van passen, of je nou een dure hebt of een hele goedkope. Het belangrijkste is dat het mooi zit.

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 13:35

malloesje schreef:
Ik heb ook een jasje van Iris Bayer. Had dezelfde als hierboven op de foto, maar toen is ie een keer nat geregend en kwamen er allemaal oneffenheden in de stof. Vervolgens teruggegaan en een ander jasje gekregen, maar die blauwe hadden ze niet meer. Nu heb ik een zwart/bruine, heel chique.. En ze zitten echt supermooi

Hoi heb je een foto van je zwart bruine jasje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 14:12

Zep schreef:
[naam] schreef:
ik heb gisteren voor mijn verjaardag de Pikeur Epsom gekregen Lachen

Ik was benieuwd of je hem nou genomen had maar ja dus Ja

Ik heb hem idd ook, erg fijn jasje en een mooi model.
Het is met die jasjes toch gewoon een kwestie van passen, of je nou een dure hebt of een hele goedkope. Het belangrijkste is dat het mooi zit.

Hij zit echt geweldig! past precies en zit super mooi!! Ben er echt heel blij mee.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:45

Natuurlijk hoor je er netjes uit te zien, laten we dat voorop stellen. En ook dat je netjes rijdt. En dat vind ik zo ontzettend veel belangrijker! Ken je die types met hun ankydekjes en superdure ultrahippe spullen die hun paard dan vervolgens naar beneden zagen? Brrrrrrrrr! En dat zeg ik niet om wie dan ook hier op dit topic aan te vallen maar om aan te geven dat er ook mensen zijn die die sjieke jasjes, prestigieuze laarzen en weet ik wat voor neusriem er nou weer in de mode is niet belangrijk vinden.