Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Haha! Heb er even moeten sparen maar ben trots op mijn Iris Bayer jasje.. Het is een donkerblauwe met een lichtblauwe krijtstreep!
.. Als je hem aanhebt valt die wel mooier bij je heupen! 
van pikeur
Die zit echt fijn hestejente schreef:Zo, wat hebben jullie allemaal een dure jasjes. En dat jullie dan een bepaald jasje op het ook hebben, jemig. Eergisteren schreef ik voor een zeer ervaren jurylid en zij vertelde dat het echt niet uitmaakt wat je aanhebt, zolang het maar een jasje is dat er een beetje verzorgd uitziet. Ik blij want mijn Horkageval heb ik tweedehands, gewoon via Marktplaats en hij kostte 25 euro. Er zit een ribje in (net als in mijn witte broek, ook al een Horka) dat ik wel mooi vind.
Eigenlijk vind ik zo'n jasje iets dat je aantrekt omdt het nou eigenlijk moet. Als ik even off-topic mag gaan: op mijn plastronspeld ben ik dan wel weer heel erg trots, hij komt uit Noorwegen en het is een paardje (fjordje natuurlijk:)) in een traditionele stijl.
cle0o_o0 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AM84YST.jpg Deze dus, van slipjas heb ik een Pikeur.
Maar voor mijn verjaardag krijg ik een donkerblauw Pikeur jasje
Mooi getailleerd
asjemenou schreef:hestejente schreef:Zo, wat hebben jullie allemaal een dure jasjes. En dat jullie dan een bepaald jasje op het ook hebben, jemig. Eergisteren schreef ik voor een zeer ervaren jurylid en zij vertelde dat het echt niet uitmaakt wat je aanhebt, zolang het maar een jasje is dat er een beetje verzorgd uitziet. Ik blij want mijn Horkageval heb ik tweedehands, gewoon via Marktplaats en hij kostte 25 euro. Er zit een ribje in (net als in mijn witte broek, ook al een Horka) dat ik wel mooi vind.
Eigenlijk vind ik zo'n jasje iets dat je aantrekt omdt het nou eigenlijk moet. Als ik even off-topic mag gaan: op mijn plastronspeld ben ik dan wel weer heel erg trots, hij komt uit Noorwegen en het is een paardje (fjordje natuurlijk:)) in een traditionele stijl.
Ik ben dan wel geen jury, maar mij valt het wel altijd op wat voor jasje iemand aanheeft.
En ik koop ook geen duur jasje voor de jury, maar voor mezelf, en niet omdat het moet, maar omdat ik het mooi vind en het je houding positief of negatief kan beinvloeden.
Maar idd, voor de punten hoef je het echt niet te doen.
Maar ik wil nu eenmaal dat alles er pico bello uitziet, en daar hoort imo ook een jasje bij wat goed past.
Barbara_m schreef:cle0o_o0 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AM84YST.jpg Deze dus, van slipjas heb ik een Pikeur.
Ik vind de kwaliteit van de slipjassen van Pikeur beduidend minder! Na een buitje regen is de slipjas van mijn zusje er niet beter op geworden.
Ook vind ik de pasvorm en afwerking van Kentucky mooier. Ik heb nu een donkerblauwe van Kentucky met nougat afwerking. Helemaal op maat gemaakt door JRS. Echt súper mooi!!!
zal wel oud model zijn ofzo
want het is gewoon 2de hands gekocht
MelanieB schreef:Ik heb die van HH met dat gouden biesje, net als Casper
Maar die van mij is echt niet van HH 
vonneke schreef:ik heb gisteren voor mijn verjaardag de Pikeur Epsom gekregen

malloesje schreef:Ik heb ook een jasje van Iris Bayer. Had dezelfde als hierboven op de foto, maar toen is ie een keer nat geregend en kwamen er allemaal oneffenheden in de stof. Vervolgens teruggegaan en een ander jasje gekregen, maar die blauwe hadden ze niet meer. Nu heb ik een zwart/bruine, heel chique.. En ze zitten echt supermooi
Zep schreef:[naam] schreef:ik heb gisteren voor mijn verjaardag de Pikeur Epsom gekregen
Ik was benieuwd of je hem nou genomen had maar ja dus
Ik heb hem idd ook, erg fijn jasje en een mooi model.
Het is met die jasjes toch gewoon een kwestie van passen, of je nou een dure hebt of een hele goedkope. Het belangrijkste is dat het mooi zit.