Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZoZenn

Re: Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:50

ik heb ook zoiets gehad met een broek ik heb m meteen weer terug gebracht

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:52

Ik rij al jaren in rijbroeken van Eurostar. Ik heb er 5, 4 voor het dagelijkse gebruik en 1 witte voor de wedstrijden. Ik moet zeggen dat ik geen enkele pluis op mijn broeken heb zitten, terwijl de oudste broek ruim 3 jaar oud is.

Eurostar heeft een prima pasvorm, zitten heerlijk zowel in de zomer als in de winter. Voor mij geen ander merk!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:55

Ik heb een oude Klara en die blijft goed. Ik weet niet eens meer hoeveel jaar ik die broek wel niet heb. Zal zeker 4 / 5 jaar zijn. (Ik pas er nog aardig in, ook al heeft het meer weg van een 3/4 broek. Tong uitsteken )
Nu pluist de broek iets bij de zakken, maar dat valt helemaal niet op. Ik ben ontzettend tevreden over de broek. Het zit het allerbest en gaat ontzettend lang mee, ook bij intensief gebruik.

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:32

De 450 stof (de "goedkopere" stof) pluist inderdaad wel eens. Er zijn ook andere stoffen in model klara waaronder de 830 (de zgn thermostof) die pluist niet net als de 811 (smyltex stof). Dus het is niet zozeer de Klara opzich die een rotte broek is maar de stof! Haha!

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 16:19

preddy dat heb ik inderdaad al eerder gelezen... ik kan echt iedereen afraden om de 450 stof te kopen!!! Ik heb er zo'n spijt van en ik kan er echt niet normaal mee rijden zonder mn gloednieuwe broek van €80 te verpesten

mfrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:10

Dit kan gewoon een foute zending zijn. Als het verkooppunt goed had gehandeld hadden ze hem terug gestuurd, en gezorgd dat je gelijk een nieuwe kreeg.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 07:40

Ik heb de Eurostar Final en deze pluist ook als een gek!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 07:48

Vergeet niemand de wasmachine op fijnwas te zetten Knipoog hierdoor willen ze ook nog weleens gaan pluizen.. maar als ze dat zo snel doen gewoon er mee terug en een andere broek uitzoeken

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 07:52

als ik mijn andere merken in de wasmachine doe, gewoon op de snelwas pluizen die echt niet hoor Haha!
ik heb er ook last van met eurostar.
ik vind ze toch niet prettig zitten, dus heb er 1 verkocht en de ander aan me vriend gedoneerd Haha! die vind hem wel fijn zitten.
nee geef mij maar pikeur.. of zelfs global.. heb er 1 in de uitverkoop gekocht, die heb ik eigenlijk iedere dag aan en behalve een lamme ritssluiting zietie er nog perfect uit! en das al 2 jaar oud ofzo...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 10:24

Het komt van de 450 stof, de 830 heeft het al stukken minder. Ik heb een Karla gehad en deze pluist enorm. Nu heb ik de finale *dus de 830 stof) en na al die tijd nog geen problemen mee gehad.

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:51

Preddy schreef:
De 450 stof (de "goedkopere" stof) pluist inderdaad wel eens. Er zijn ook andere stoffen in model klara waaronder de 830 (de zgn thermostof) die pluist niet net als de 811 (smyltex stof). Dus het is niet zozeer de Klara opzich die een rotte broek is maar de stof! Haha!

ik heb 2 klara broeken (bij divoza heten ze Ben) van de stof 811 smyltex en ik ben er heel erg tefreden over zijn fijne broeken Haha!

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 16:55

mfrans... ik weet zeker dat dit geen verkeerde zending broeken was. Ik heb precies zo'n zelfde broek namelijk al eens eerder gehad en daar was het weer op een andere plek precies hetzelfde en toen hebben ze hem ook netjes teruggestuurd en heb ik een Pikeur uitgezocht. De reden waarom ik nu weer zo'n zelfde broek heb gekocht is omdat ik ze inderdaaf wel lekker vind zitten en ze goedkoper zijn dan een Pikeur rijbroek. de 450 stof is echt niet goed denk ik...

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:24

ik heb er ook 1 gehad.. helaas want voor hetzelfde geld had ik een andere mooie rijbroek kunnen kopen! na een paar keer begon hij bij mijn rond te lubberen (echt golven zaten er in)
dus dat was niet wat.. me moeder heeft nog geprobeerd het een beetje te vermaken.. maar het zag er gewoon niet uit..
oftewel hij is tegenwoordig goed voor poetslap Tong uitsteken

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:25

oja en hij pluiste ook enorm!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 11:51

Hee, een herkenbaar probleem:
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe witte rijbroek (eurostar Klara) gekocht en na de eerste wasbeurt op het zitvlak pluisjes. Ik balen, maar volgens mijn moeder kwam het door de handschoenen erbij in de was... Dus ik de volgende keer alles dicht kwa klitteband, maar het wordt per wasbeurt steeds erger.. Ik snapte er niets van, zeker omdat m'n zusjes wel meer eurostars heeft en daar geen problemen mee zijn..
Maar ik zie dus dat het een herkenbaar probleem is, alleen denk ik dat ik nu te laat ben met teruggaan naar de winkel..
Zonde zeg..

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 11:55

Ik heb drie eurostar klara's en heb met alle drie niets geen last...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 12:00

Ik heb ook een Eurostar Klara gehad en precies hetzelfde probleem. Ging pluizen bij het zitvlak en bij de kniestukken en de rand waar mijn chaps zaten. Dit na 2x mee gereden te hebben. Broek van 135,- Scheve mond

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:49

Ik heb volgens mij ook Eurostar Klara broeken, maar ik heb er niet zoveel problemen mee. Het gaat alleen pluizen op de plek van de zweep. Maar met de zweep waar ik nu mee rijd nergens last van! Op mn nieuwe broek nog geen pluisjes Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:15

ik heb ook een klara en die vertoond ook het pluisprobleem,al heb ik m wel vaker gebruikt.
typisch dat het toch vaker voorkomt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:17

Mijn eurostar klara is toppie, niets mis mee.
En draag hem vaak, en was hem zo goed als na elke draagbeurt.

Ik heb wel de 830 stof, lekker stevige stof! Voelt een beetje katoenig aan... niet zo'n vieze gladde syntetische broek.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 13-09-07 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:20

Die van mij heeft het ook, maar daar kreeg ik het pas na een half jaar ofzo mee. Vooral op het gedeelte waar de rits van mijn vest de broek raakt ging erg pluizen en in mijn knieholtes en kont.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:22

heb idd hetzelfde als jou patsur

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:26

Revanches schreef:
viefdepief schreef:
Sinds de nieuwe stoffen van eurostar vind ik de kwaliteit van de standaard klara ook drastisch verminderd Scheve mond
Mijn wedstrijdbroek is wel van de gewone "klara" stof. En ik ben blij dat ik die niet een paar keer per week draag.
Ben met je eens dat het eigenlijk gewoon schandalig is Boos!

Heb ook een eurostar klara van een andere stof deze blijft wel super mooi!

Mijn wedstrijdbroek is ook een klara.
En wat zag ik tot mijn grote SCHRIK van de week net voor concours:
Allemaal "ladders" thv van mn kruis... Scheve mond
(Het pluizen valt nog mee) Maar die "ladders"(Denk aan pantyladders) zaten dus echt in en rondom het kruisgedeelte.
Sorry,ik vond het geen porem,maar ik heb de broek nog geen 6x aangehad. Scheve mond
Terug gaan?

Ik ben met mijn "ladder" broek terug gegaan. Hij wordt morgen aan de dealer getoond. En ik ontvang een nieuwe broek! OK dan!

eva87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:54

Wat apart dat zoveel mensen last van pluizen hebben met eurostarbroeken..
Ik denk dat het toch gewoon bij de stof hoort, en dat dat in de winkel erbij gezegd moet worden.
Zelf heb ik geen eurostar, hoorde er wel positieve verhalen over maar ik moet nu toch maar nog een keer nadenken of ik een eurostar ga kopen of niet.. Als nieuwe broeken zo snel zo extreem gaan pluizen heb je natuurlijk geen plezier van je nieuwe broek.

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 11:13

eva,
als ik je een tip mag geven... als je persee een eurostar klara wil zou ik dan de 830 stof nemen. Heeft de ruitersportwinkel deze niet maar de 450 stof zou ik vragen ofdat je er ten alle tijde mee terug kan komen als er iets mee is. Ook zou ik de broek voor het dragen dan een paar keer eerst wassen. Ik heb het idee dat de stof dan wat harder wordt. En kijk uit met zwepen, randen van chaps enz enz.