Kingsland Jas

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: Kingsland Jas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:29

zitake schreef:
Hebben ze ergens een website. Ik wil een nieuwe winterjas kopen, en twijfel tussen een kingsland en mountainhorse.

www.kingsland.no

Ik heb een vriendin uit Noorwegen, en een vriend van haar werkt bij Kingsland.
Ik kan nu voor €50,- aan een jas komen, dus er komt er binnenkort wel een bij (als zij weer naar Noorwegen gaat)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:33

Ik vind ze helemaal niks waard. ze zijn lang niet zo warm als ze lijken en met rijden zijn ze te dik.
Ik vind die van pikeur 100 keer beter

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:16

heb er 2 en ik vind ze super,alleen bij mijn ''zomerjas'' zit een vulling in die alles vastpakt zeg maar,haren,hooi enz......
mijn winterjas heeft een glade voering,veel beter...

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:46

Ik heb de winterjas van kingsland in het donkerblauw. Hij wordt wel snal vuil en de paardengeur blijft er erg inhangen. Geregeld wassen is de boodschap.

En pas zekers goed. Want ik had egwoon een Small genomen omdat ik dacht dat wel mn maat zou zijn, maar die is dus veel te groot. De maaten vallen erg groot bij Kingsland.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 14:41

Met dit weer heb ik niet mijn kingsland aan maar die van Equitheme. Die is veel warmer... met rijden is de kingsland weer fijner omdat ie dus niet zo warm is.

jut87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:36

Ik heb de lichtblauwe winter bomberjack versie en ik ben er erg blij mee. Ik heb hem zo goed als nieuw overgekocht dus qua kleur had ik niks te kiezen, maar ik vind de kleur trouwens wel mooi. Misschien wat sneller vies, maar so what. Smerig word je bij paarden toch wel. Overigens is hij ook heerlijk warm, na 15 min. lopen met de hond kreeg ik het al bloedheet (en zo warm, was het buiten echt niet). Enige minpunt is dat hij wel kort is, dus ik doe altijd onder mijn trui nog een lang hemdje die ik in mijn broek stop om een blote rug te voorkomen bij het bukken.
Maat valt inderdaad erg groot, ik heb van mijzelf m, maar de xs past prima.

Kingsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:08

Ik heb er ook een, vindt hem echt superfijn. Ook lekker winddicht enzo. Alleen hij is beige en dat is niet zo'n praktische kleur Haha!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:31

Ik heb ook een kingsland. Heerlijk ding Haha! Heb een rode, ook niet echt praktisch maar niet iedereen loopt ermee Tong uitsteken
Hij is lekker warm en het grootse voordeel vind ik ook nog dat je er met gemak nog een lekkere trui onderaan kan trekken Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 08:26

Ik heb mijn kingsland met dit weer echt niet aan K vind um te koud. Heb nu mjin Equitheme aan.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 10:35

Ik heb hem aan in dit weer en hij is perfect Lachen . Natuurlijk doe ik er ook nog een paar truien onderaan, ik doe hem tenslotte ook uit na het losrijden omdat het te warm wordt anders.

nijla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:11

Met dit weer heb ik zowat altijd met rijden de jas aan, ik vind dat tie altijd heerlijk warm is Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:12

rowo schreef:
Ik heb mijn kingsland met dit weer echt niet aan K vind um te koud. Heb nu mjin Equitheme aan.

Wow! Vind je hem koud? Ik kan haast wel een expeditie op de Noordpool volgen met die jas om Nagelbijten / Gniffelen

Elisabeth007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:48

hahaa dat heb ik nou ook Clown

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:26

Ik heb ook een kingsland bomber sinds november en ik wil hem echt niet meer kwijt!
Supergoed water- en winddicht en heerlijk warm!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:40

casperrr schreef:
rowo schreef:

Wow! Vind je hem koud? Ik kan haast wel een expeditie op de Noordpool volgen met die jas om Nagelbijten / Gniffelen

Hebben jullie het wel over dezelfde jas? Dus de bomber? Niet een winter versie?

Ik heb er een, maar die is bij mijn moeder en ze wil 'm niet opsturen. Ik zou 'm graag willen hebben op het moment eigenlijk. Volgens mij zou het ideaal zijn op mijn werk. Aangezien ik wel binnen op stal ben en bezig ben maar het toch wel fris is, zou die volgens mij heel fijn zijn..
Maar helaas.. Verdrietig

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:42

Er bestaan trouwens twee versies van de Bomber, de gevoerde voor in de winter (die ik dus heb) en de zomeruitvoering.
Dus misschien zit hem daar het verschil in?

Want ik wilde graag de kobaltblauwe, maar waar ik hem bestelde zeiden ze dat die alleen in zomeruitvoering leverbaar is.
Heb nu dus een rode.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:58

Ik heb de winter, althans ik heb hem al heel erg lang, net voordat die hele hype begon Clown Maar hij is zoooo warm!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:04

Ik heb ook een Kingsland jas, maar dan de wollen langere jas, niet dus echt voor rijden maar meer voor gewoon/netjes erbij te lopen Haha! Ben er echt superblij mee kvind m super mooi!

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:10

sporter schreef:
Ik vind ze helemaal niks waard. ze zijn lang niet zo warm als ze lijken en met rijden zijn ze te dik.
Ik vind die van pikeur 100 keer beter

Ik vind ze juist heerlijk.En kan er juist prima mee rijden. Lachen
Tuurlijk zijn ze wel warm,maar goed daar heb je een jas voor aan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:56

Helemaal met revanches eens. Voor het koude weer vind ik um dus te koud, is mijn Equitheme warmer. Maar voor het rijden is de kingsland ideaal! Natuurlijk niet voor de zomer als het 20 graden is.

@ ladyluna: die jas is best gaaf Ja

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:25

Ik heb een van de eerste Kingsland in Nederland dus zeker 4 jaar en helemaal top! Met dit weer een fleecetrui er onder en gaan! Moet eigenlijk eens aan een nieuwe Ja Maar wat ik fijn vind is hup in de wasmachine en in de droger en je kunt hem weer aan.

stalmandelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:27

wij hebben een handel en trainig stal. en alle medewerkers krijgen van ons een kingsland jas met voorop de naam en achter op ons bedrijf.. we krijgen veel reacties van medewerkes wat zitten jullie jassen toch heerlijk Knipoog

stalmandelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 10:12

die van de nieuwe collectie zijn niet zo warm .

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 10:54

Ik heb een donker blauwe , maar niet zo'n bomber jack model ik kan hem wel als bomberjack model dragen maar kan hem ook gewooon dragen laat maar zeggen dat het geen bomberjack is en het zijn echt super super fijne jassen echt een aanrader en ze zijn lekker warm en met rijden merk ik er niets van ..Gaaaap

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:43

Ik vind echt fijn Haha!