bit indoen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xnorp

Re: bit indoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:38

polly2 schreef:
Ik denk dat het komt doordat het een IJslander is. De kaken van een IJslander willen namelijk wel eens vastgevroren zitten. Vooral als ze rechtstreeks geïmporteerd zijn uit IJsland.
Even met een brander de kaken ontdooien en het dier kan zijn mond weer open doen om het bit aan te nemen.
Succes!

whaha ROFL

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:39

Ja dat is waar, ijslanders hebben vaak als ze net ingevoerd zijn nog veel ijs zitten in hun mond. Even de gasbrander erop voor een uurtje en dan gaat het bekkie zo open hoor *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:40

hebben jullie geen tanden verwarmer voor je ijslander?!?!?!!?
ik wel, jullie zijn gewoon dierenbeulen dat jullie dat niet hebben

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:46

heb wel oorwarmers voor in de winter en de mijne heeft wel een kunstgebit! Ze had namelijk aan allebei de kanten een heel stuk geen tanden. Daar heb ik tanden voor gemaakt van beton en dat heeft de vader van mijn vriend (geeft les in techniek) vastgelast in haar mond Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:52

Ik zet hier een slotje. Erg kinderachtig zoals jullie omgaan met dit topic. En vreemd ook, aangezien er in het BBB toch duidelijk staat dat we stevig optreden tegenover dit soort "pennypost".

Maar goed, een slotje dus.