Ik rijd wedstrijden om de bevestiging idd, en het geeft me echt een kick om telkens weer beter te worden.. Zonder wedstrijden krijg ik dat gevoel niet.. Want nu merk je dat je verder komt. 2 jaar terug zat ik nog in de B en nu ben ik blij dat ik in de L2 zit, je merkt dan toch dat je vordert, en je voelt je dan ook heel verenigd met je paard.. En gewoon die keren dat je minder rijd, en dan weer beter rijd.
* ik heb nite alle reactie's gelezen maar wat magic_lover ook al zegt: wedstrijd rijden is een doel om naar toe te trainen. En zonder at je een doel hebt, verbeter je niet, tenminste ik niet. Ik geniet gewoon van de stappen dat je vooruit gaat met je paard, en hoe beter het gaat hoe meer je geniet van je pony. Ik geniet onder een buitenrit oid ook wel van mn pony. Maar toch is het dan fijn om af en toe een wedstrijd te rijden, een ander soort van genieten vind ik. *
Ik zit ook niet op school omdat ik moet, ik zit er om me diploma te halen en zo de toekomst beter in te kunnen gaan.
*Het klinkt allemaal een beetje raar, maar weet niet hoe ik het allemaal anders moet omschrijven
*