In mn andere doosjes/koffertjes/trommeltjes zitten
shampoo's, medicijnen, creme's en sprays en alles..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
StalHaast schreef:PattyOosten schreef:Mag ik vragen waar je tandpasta voor gebruikt?
ik gebruik dat voor beginnende mok, als ik zie dat mn paard een klein beetje mok krijg smeer ik er tandpasta op, paar dagen en het is weer weg

.
. 
, stukje doek.
. En aardig veel borstels ! en natuurlijk PAARDENSNOEPJESS !
vandaag niet meer denk ik 
Mistie schreef:Honderden shampoos
Schaar
nog een schaar,
paardenhaar, zand, stro, hooi.
elastiekjes, zwart en wit.
een mini-radio
hoefcrème
betadine en zooi
en dan nog wel wat dingen waarvan ik het nut niet van weet

Denk dus aan shampoo, crèmespoeling, handoeken etc. Ook babyolie etc. 

Muzefee schreef:Ehm, ik heb 3 kisten en een kast.
Kist 1;
Behalve borstels een schaartje, antimuggenstick, elastiekjes, poetshandschoen etc.
Kist 2;
Zit al het spul in voor als ik bijv. ga wassen.Denk dus aan shampoo, crèmespoeling, handoeken etc. Ook babyolie etc.
Kist 3;
Zitten allemaal oude hoofdstellen en halsters in. Allemaal spul wat ik alleen gebruik in geval van nood oid.
Kast;
Hier liggen dekjes in, mijn cap, handschoentjes, snoepjes, sporen, zweep, anti-klit etc. Echt alles wat niet in de kisten past.
Felisie schreef:Muzefee schreef:Ehm, ik heb 3 kisten en een kast.
Kist 1;
Behalve borstels een schaartje, antimuggenstick, elastiekjes, poetshandschoen etc.
Kist 2;
Zit al het spul in voor als ik bijv. ga wassen.Denk dus aan shampoo, crèmespoeling, handoeken etc. Ook babyolie etc.
Kist 3;
Zitten allemaal oude hoofdstellen en halsters in. Allemaal spul wat ik alleen gebruik in geval van nood oid.
Kast;
Hier liggen dekjes in, mijn cap, handschoentjes, snoepjes, sporen, zweep, anti-klit etc. Echt alles wat niet in de kisten past.
Das handig!
, en mijn peesberschermers.
Schaar, stiekjes, uierzalf, eeeeh... zweetmes, oude handoek...
! Dat zit er dus altijd in. O en ook paardensnoepjes voor als hij heel lief is
! (Is hij ALTIJD
).
), babyolie en een doek. Best standaard eigenlijk