"Vriendin" rijdt 4 uur lang op 2 jarige pony.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Re: "Vriendin" rijdt 4 uur lang op 2 jarige pony.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:24

blosbokker schreef:
Het zou eens tijd worden dat de DB eens wat zou doen aan die dingen die jij opnoemt!! Dan worden veel paardenlevens een stuk beter, je paard zo lang opsluiten is net zo goed mishandeling als op een 2-jarige gaan rijden. Ik word van al die dingen misselijk.

Ja, maar ik denk dat dat niet mogelijk is. Persoonlijk wordt ik ook misselijk van die dingen, maar het is nergens bij wet strafbaar. Netzoals het niet bij wet strafbaar is om je kind al vanaf jongs af aan piano te leren spelen ipv buiten te laten spelen Haha! ....

Verder denk ik dat het buiten dat het juridisch niet mogelijk is, het ook niet aan de DB is om dit te doen, vind die organisatie daar niet geschikt voor Lachen

blosbokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:38

Heb je gelijk in!! Het is echt jammer dat dieren minder rechten hebben Boos! Hopelijk krijgt de pvdd ooit iets meer te zeggen in de kamer....
En hopelijk kan iemand dit meisje aan het verstand brengen om alsjeblieft te stoppen met deze mishandeling, want dat is het.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:21

Ten eerste hoort dit topic niet bij RUI, ten tweede is het een verhaal van "horen zeggen" de TS is er zelf niet bijgeweest, ten derde is het taalgebruik in sommige delen van dit topic om te huilen, zoek de ziekte waar het kind voor uitgemaakt wordt maar eens op, ten vierde wordt er over en weer met modder gegooid, niet onderbouwde opmerkingen als "wat een dom kind" gemaakt en gaan sommige mensen totaal offtopic.
Slotje lijkt mij duidelijk.