Li_lee_yang schreef:ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!
Ongelooflijk.. Ik zou het mezelf nooit vergeven als zo'n ding stuk zou gaan..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Li_lee_yang schreef:ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!
Lika93 schreef:Li_lee_yang schreef:ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!
Ongelooflijk.. Ik zou het mezelf nooit vergeven als zo'n ding stuk zou gaan..

, hoewel ik best geloof dat ie beter zit. maar ik blijf de prijs belachelijk vinden 

Nicoleee schreef:Mijn cap is 70 euro en hij zit ook super lekker. Ik hou het voorlopig in iedergeval bij deze cap want hij schuift niet, je zweet er niet zo heel veel onder en hij irriteert nergens.
0maris0 schreef:Nicoleee schreef:Mijn cap is 70 euro en hij zit ook super lekker. Ik hou het voorlopig in iedergeval bij deze cap want hij schuift niet, je zweet er niet zo heel veel onder en hij irriteert nergens.
Idd dat heb ik ook hoor!!
die van HH en iedereen vind hem lekker zitten!![]()
Al snap ik het wel dat die prof springers van die dure cappen gebruiken..
Al zal het een en t ander ook zeker wel gesponserd worden!

Dioxide schreef:Li_lee_yang schreef:ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!
De Pikeur GPA Hi-Lite is dat geweest dan denk ik.. laatst was er iemand op Bokt die die gekregen had van d'r ouders omdat ze 'm zo mooi vonden? Zoiets las ik in een topic. Dan denk ik ook bij mezelf; "Jezus, of je hebt gewoon even veel geld over en niets beters te doen"
Ik vind veel caps die €1000 goedkoper zijn mooier dan die GPA.
amondi schreef:wij hebben een Casco helm( €47,00) met een bon erbij: als je er mee bent gevallen krijg je een nieuwe!
austausch-service heet dat!

lotjj92 schreef:maar die casco cappen zitten mij echt niet!
Karin schreef:lotjj92 schreef:maar die casco cappen zitten mij echt niet!
Casco heeft meerdere modellen. En daarvan zit er maar eentje echt lekker op mijn hoofd.
Sterker nog: de New Master is het enige model waar ik niet na een kilometer of 25 al hoofdpijn/nekpijn/wat dan ook van krijg.