cap van 300 euro echt veel beter dan een van 70 euro?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lika93

Re: cap van 300 euro echt veel beter dan een van 70 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:47

Li_lee_yang schreef:
ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!

Ongelooflijk.. Ik zou het mezelf nooit vergeven als zo'n ding stuk zou gaan.. Huilen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 07:17

In de Cavallo hebben meerdere tests voor caps gestaan. In een oude test bleek dat een fietshelm net zo goed was als een cap. En later kwam die cap van de Aldi die ze toen in Duitsland verkocht hebben als beste uit de test. Verder komen in het algemeen de vestelbare caps goed uit de test.

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:42

Lika93 schreef:
Li_lee_yang schreef:
ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!

Ongelooflijk.. Ik zou het mezelf nooit vergeven als zo'n ding stuk zou gaan.. Huilen

Je zou hem per ongeluk laten vallen!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:52

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:58

Vind het inderdaad belachelijk!.. Je betaald gewoon voor de naam, of stof ofzo. Maa rik zou dus nooit zo dure cap kopen. *heb het geld er niet eens voor, zowel zou ik het ook niet doen* .

SummerEnds

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:30

Ik denk dat die van 300 euro wel beter is als een van 70 euro. Het kan toch niet dat je 200 euro voor het merk alleen betaald? Mijn caps kosten ook rond de 400 euro en dat is zeker met reden, ze zitten super en passen echt perfect aan en verschuiven niet.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:33

Ik heb een cap van €34,95 (Eigen merk cap van de Duitse winkel Loesdau) en dit is gewoon een super fijne cap.
En vorige week heb ik zelf ondervonden, dat hij ook heel veilig is.

Dus ik hou het voor altijd op deze cap.
Ik voel me echt niet veiliger met zo`n dure cap op mijn koppie.
Zonde van mijn geld.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:36

Zolang een cap goedgekeurd is vind ik het best zat.
Zo'n Pikeur zal wel beter ventileren/betere pasvorm hebben ofzo.
Ach, mijn HH'tje zit ook lekker Lovers

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:20

Ik koop een cap die mij goed past en die lekker zit, omdat ik hm elke dag moet dragen. Of die cap me nou 50 of 300,- kost maakt me niet uit, als ie maar fijn zit.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 17:37

ik vind het eigenlijk wel belachelijk ruim 250 euro meer omdat het van gpa is Sigaar , hoewel ik best geloof dat ie beter zit. maar ik blijf de prijs belachelijk vinden

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:44

Het kan me eigenlijk vrij weinig schelen hoeveel geld iemand op zijn hoofd zet Clown

Persoonlijk hou ik het ook liever goedkoper, maar ook simpelweg omdat ik gewoon alles zelf betaal wat met mijn paard te maken heeft. Ik rij nu met een cap van ongeveer een euro of 50. Deze maand nog ga ik een nieuwe kopen, simpelweg omdat ik die van nu niet meer betrouw. Ik denk dat het die grijze van HH wordt, zoals die bruine er ook is.

Als mensen er eentje kopen van 100 of van 1000 of van hoeveel dan ook, dan moeten zij dat weten. Ik maak andermans rekening niet. En ja, als ik stinkendrijk zou zijn, zou ik waarschijnlijk ook een megadure kopen. Mijn geld, mijn keuze.

Het gaat erom dat je veilig bent en je hoofd beschermd, of je daar nu 50 of 1000 euro voor neertelt, maakt imo niks uit.

Nicoleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 16:09

Mijn cap is 70 euro en hij zit ook super lekker. Ik hou het voorlopig in iedergeval bij deze cap want hij schuift niet, je zweet er niet zo heel veel onder en hij irriteert nergens. Clown

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:07

Nicoleee schreef:
Mijn cap is 70 euro en hij zit ook super lekker. Ik hou het voorlopig in iedergeval bij deze cap want hij schuift niet, je zweet er niet zo heel veel onder en hij irriteert nergens. Clown

Idd dat heb ik ook hoor!!
die van HH en iedereen vind hem lekker zitten! Knipoog

Al snap ik het wel dat die prof springers van die dure cappen gebruiken..
Al zal het een en t ander ook zeker wel gesponserd worden!

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:14

licht ook vaak aan het merk, bijvoorbeeld harryhorse is veel duurder als een andere ONBEKENT merk, net als bij kleren nike en merk kleding is ook veel duurder dan gewone kleren

OnlyLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:40

0maris0 schreef:
Nicoleee schreef:

Idd dat heb ik ook hoor!!
die van HH en iedereen vind hem lekker zitten! Knipoog

Al snap ik het wel dat die prof springers van die dure cappen gebruiken..
Al zal het een en t ander ook zeker wel gesponserd worden!

Mijn cappie van 40 euro zit prima, is veilig en niet duur.. wat wil je nog meer Haha! Knipoog

Als ik gesponsord zou worden zou ik ook zeker zo'n belachelijk dure nemen, alleen maar omdat het dan niks uitmaakt hoelang ie meegaat en het niks kost Tong uitsteken

ConAmoreX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:42

300 euro is inderdaad belachelijk duur voor een cap, je betaald hoofdzakelijk voor de naam denk ik zo. Als je nou echt in de top rijd en je gesponserd word ja dan wil ik het ook wel. Maar ach de jury let vast niet op of ik wel een dure of bekende cap op heb. Maarja je heb altijd van die merken freeks

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:25

Dioxide schreef:
Li_lee_yang schreef:

De Pikeur GPA Hi-Lite is dat geweest dan denk ik.. laatst was er iemand op Bokt die die gekregen had van d'r ouders omdat ze 'm zo mooi vonden? Zoiets las ik in een topic. Dan denk ik ook bij mezelf; "Jezus, of je hebt gewoon even veel geld over en niets beters te doen"

Dan vraag ik me toch serieus af of ze het prijskaartje niet mooier vonden dan de cap zelf. Nors opkijken Ik vind veel caps die €1000 goedkoper zijn mooier dan die GPA.

Verder: ik heb gewoon zo'n simpele goedkope Casco Youngster cap. Hoe duur is die? €50 of zoiets? Niks mis mee hoor. Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:32

amondi schreef:
wij hebben een Casco helm( €47,00) met een bon erbij: als je er mee bent gevallen krijg je een nieuwe!
austausch-service heet dat!

Kleine correctie:

Als je ermee bent gevallen (en de helm is dus onbruikbaar geworden), dan kun je 'm opsturen naar het hoofdkantoor van Casco en dan kun je bij hen voor 50% van de winkelwaarde een nieuwe helm aanschaffen. Dat is iets anders dan een nieuwe krijgen. Knipoog

Ik heb er al eens gebruik van gemaakt bij Casco, vandaar mijn reactie.

On topic: ik kies mijn helm uit op comfort. Ik moet er tenslotte ook ritten van 80 km en langer bij 25 graden en warmer mee maken. Dan kom ik uit op een Casco-helm van 100 euro en niet op eentje van 20 euro bij de Lidl. Die laatste heb ik gepast en die zit mij niet prettig. Comfort is voor iedereen verschillend en hoofden zijn ook verschillend van vorm. Of een helm van 300 euro beter is dan eentje van 20 euro, daar kan ik niets zinnigs van zeggen. Als die van 20 euro het vereiste keurmerk heeft, dan is het blijkbaar een goede helm. Maar als die van 300 euro stukken fijner zit dan die van 20 euro en er is geen andere keus, dan kies ik persoonlijk toch voor de helm die het fijnst zit. Ik draag 'm heel wat uren en onder heel wat verschillende weersomstandigheden, dan wil ik ook iets wat prettig zit.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 19:12

ik vind het ook belangrijk dat een cap lekker zit, hoewel ik toch een hekel heb aan cappen Bloos

maar die casco cappen zitten mij echt niet! en die IHR bevalt mij heel goed, harry's horse vind ik gaan. hoewel ik daar nu wel een wedstrijd cap voor gekocht heb!

loon_corr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:05

het maakt niks uit, het merk is natuurlijk duurder en dus mooier.
en misschien wat meer koeling in je hoofd.
maar het boeit niks.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:20

lotjj92 schreef:
maar die casco cappen zitten mij echt niet!

Casco heeft meerdere modellen. En daarvan zit er maar eentje echt lekker op mijn hoofd.

Sterker nog: de New Master is het enige model waar ik niet na een kilometer of 25 al hoofdpijn/nekpijn/wat dan ook van krijg.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 21:27

Karin schreef:
lotjj92 schreef:
maar die casco cappen zitten mij echt niet!

Casco heeft meerdere modellen. En daarvan zit er maar eentje echt lekker op mijn hoofd.

Sterker nog: de New Master is het enige model waar ik niet na een kilometer of 25 al hoofdpijn/nekpijn/wat dan ook van krijg.

ik bedoel de casco youngster Knipoog

omie_rulezzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:44

Ik denk dat het echt geen verschil maakt.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:46

Tja 1x vallen en je moet een nieuwe.. dus doe mij ook maar gewoon Kavalkade ipv een GPA Huilen van het lachen

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:03

ik heb er een horka airstream zit goed tenminste niet dat lelijke fluweel er op.
en hij is makkelijk te verstellen