Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ik rij een pony.. maar daar mag ik niet mee starten want hij is te klein... 1 paard wat ik reed... zou ik gaan starten.. maar die heeft epeletie en is niet te vertrouwen op ander terein... en dan rij ik er nog 1.. die mag ik wel gaan starten... maar alleen als ik bij dezelfde rij verreninging ga rijden als de eigenaaresse... maar ik heb geen goede ervaring met die rijverreninging....

Mabon schreef:Citaat:Ik rij een pony.. maar daar mag ik niet mee starten want hij is te klein... 1 paard wat ik reed... zou ik gaan starten.. maar die heeft epeletie en is niet te vertrouwen op ander terein... en dan rij ik er nog 1.. die mag ik wel gaan starten... maar alleen als ik bij dezelfde rij verreninging ga rijden als de eigenaaresse... maar ik heb geen goede ervaring met die rijverreninging....
Waarom zet je niet even je bezwaren tegen deze rijvereniging aan de kant en start je met hem.
Met Ilan is het niet zeker dat je de L haalt tussen de paarden en die andere die je berijdt loopt nu al in de L met zijn eigenaresse, ik denk dat je dan eerder in de L2 +1 komt.
Mandy_89 schreef:Geld bijvoorbeeld klasse 2 endurance ook?
Ik wil namelijk over een tijdje ook met een hengst een paar dressuur/spring wedstrijdjes gaan rijden..
Groetjes Mandy
miekelover schreef:als je een 2 jarige al aan een longeerlijn doet met bijzet en hoofdstel om voor voor zijn 3e klaar te maken voor de wedstrijden ben je niet slim bezig.