Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en verkeersregels leren Lauren_1 schreef:Dat boekje helemaal uit je hoofd lerenen verkeersregels leren
. Nou kom maar op, dan haal ik het makkelijk
:j Daffie schreef:het is niet veel moeilijker dan de oefenexamens op de cd-rom hoor
ik had alleen die geleerd en een paar losse dingetjes uit het boek en was ruim geslaagd
)
Ik ben als de dood voor springen, maar de examinator vond het zeer goed. Over praktijk hoef je je geen zorgen te maken, netjes rijden, netjes in verlichte zit bij het springen. Ik had de volgende onderdelen op mn praktijk examen:

Wafel schreef:Ik heb besloten dat ik ga voor de 0 fouten !!
Maar hoeveel ik weet niet...
Het theorie-examen bestaat uit 35 meerkeuzevragen waarvan de kandidaat er tenminste 28 goed moet beantwoorden om te kunnen slagen.
,(spreekt uit ervaring
).
). Dat de belangrijkste punten doorgenomen werden(incl ezelsbruggetjes) vond ik ook erg fijn, daar lekker aantekeningen van gemaakt en dat die avond nog even goed doorgelezen. En volgende dag theorie met 0 fouten gehaald
en tevens voor praktijk ook geslaagd.
mijn eigen manege doet het niet ik wil hem ook graag op Stal 't reelaer doen alleen mijn ouders vinden het te ver weg
want hoe ik het allemaal lees lijkt me het daar eigelijk wel het beste. Een vriedin van mij is pas daar naar toe geweest of moet nog
Is in het verkeer rijden niet super moeilijk ? het lijkt me best wel moeilijk (want ik rijd eigelijk nooit in het verkeer en als wij dat met onze manege poný's gaan doen dan renne ze meteen weg:P Wat moet je allemaal in het verkeer doen? (voor de gene die het ruiterbewijs al hebben )
Het verkeer is niet moeilijk hoor! De manegepaarden waarop ik reed waren goed verkeersmak, dus het ging allemaal prima;) Owja je moet altijd even vriendelijk bedanken/zwaaien als een auto voor je afremt--> vind de examinator leuk
vdr vond ik het theorie examen nog best pittig! Er kwamen ook termen in voor die we helemaal niet in het boek hadden gehad!
Je mag gelukkig best veel fouten hebben, dus je slaagt meestal wel
Bij ons was de uitreiking van het ruiterbewijs echt gaaf! Want bij ons werd er echt een feest van gemaakt omdat het de honderd duizendste ruiterbewijs was
Bang dat ik de weg vergeet ofsoow iets of is dat niet mogelijk?
In ieder geval heel veel succes

SuuZ_Honey schreef:Hebben jullie hem allemaal op Stal 't Reelear gedaan ?
Zo ja: Op wie ?
Ik zie er dan eigelijk wel een beetje tegen op om op de weg te rijdenBang dat ik de weg vergeet ofsoow iets of is dat niet mogelijk?
xx
.
.
).