Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ElCamino schreef:Ach.... ik pak hem helemaal in, so what !!
Heb een paar keer teveel een omgevallen paard gehad of de pootjes langs de klep zien schrapen, geeft zo'n lekker opgestroopt velletje....
Daarom staat de mijne idd in de lappen en bandages.
Vind het een beetje kort door de bocht om te roepen dat mensen hun paarden idioot inpakken.
Laat iedereen dat toch zelf weten !
Zolang je paard braaf is gaat het goed ja, mijn knol wandelt er blind in, is hartstikkebraaf maar valt wel om!! Dus pak ik hem in.
ElCamino schreef:Mijn paard valt om, dat is twee keer gefilmd en er kan niets aan gedaan worden. Hij suft gewoon in en let niet op. Enioge optie is attentie vragen voor een bocht door even de rem aan te tikken oid.
Hier ga ik verder niet op in, hij loopt er elke week braaf in en is niet bang.
Alles is geprobeerd verder van andere trailers tot andere beschermers of geen, tot weet ik veel wat. Het maakt niet uit.
Reisbandages met lappen beschermen WEL degelijk tegen vallen, tegen het schop trappen of langs de klep schrapen.
Ieder moet het voor zich weten wat hij doet.
Want dat vind ze de laatste tijd niet zo leuk
Nibbit schreef:Edit; als ik langer moet rijden dan 45 minuten doe ik vaak wel lage transportbeschermers om
Waratje schreef:Nibbit schreef:Edit; als ik langer moet rijden dan 45 minuten doe ik vaak wel lage transportbeschermers om
Weer eentje die onderscheid maakt in lengte van rit. Waarom bij meer dan 45 minuten wel en bij minder niet?
Nibbit schreef:Waratje schreef:Weer eentje die onderscheid maakt in lengte van rit. Waarom bij meer dan 45 minuten wel en bij minder niet?
Dan vind ik de peesbeschermers niet zo geschikt omdat het daaronder warm wordt en blijft (vooral na het rijden)
ElCamino schreef:idiote knol he ???
ja jij hebt een raar paard! Mendi schreef:ElCamino schreef:idiote knol he ???
ja jij hebt een raar paard!
Ik zet die van mij ook zonder bescherming op de trailer. Ik heb wel van die beschermers maar die liggen al tijden werkeloos achterin mijn auto.
Fleur_Laura schreef:Fleur krijgt als ze op wedstrijd gaat meestal transportbeschermers om en een deken, als we naar de ponyclub gaan meestal transportbeschermers, of peesbeschermers en een staartbandage
Sim0ne schreef:wij doen beenbescherming om in de vrachtwagen. Maar dat is eigenlijk alleen omdat de afstap van de klep nogal rot is en ze regelmatig met de kootholte langs de klep gaan bij het afstappen. In de vrachtwagen zelf is het niet echt nodig.
).
.
) . Ik heb verder ook niet het geduld voor in bandageren met die grote onderlappen
. Liefste een staartbandage om en het hangt af wat voor weer het is qua deken maar er gaat wel altijd een fleecje mee voor de zekerheid 
)