Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margreet schreef:En als je dan toch bij de huisarts bent, laat hem/haar even kijken (dat is niet leuk, I know...) en beoordelen of er geen schimmelinfectie oid in het spel is en of je misschien niet beter af bent met een verwijzing naar een dermatoloog.
Nimmedor schreef:bijna elk jaar rond deze tijd plaats ik dit topic, ik heb een extreem doorrij probleem en als het warm word ik het niet te overzien, ik rijd mijn kont tot bloedens toe open, en ik werk op een handelstal, dus dit is echt een hel.
Ik heb al een bontje voor over mijn zadel, zo'n echt lamsvel bontje. Zonder dat ding kan ik geeneens zitten
Ik heb al een ander zadel, met zachtere zit, ook dit hielp en het is heel lang goedggeaan.
Ik heb ookal een wielrenners broekje, dit verbeterde wel iets, maar gisteren heb ik me weer helemaal opengereden... En ZEER ik kan ampe zitten
wie heeft de oplossing voor me?
harnessmaker schreef:dit probleem komt overigens erg veel voor de een incorrecte houding van de ruiter. Ligt je zadel wel in balans?
Nimmedor schreef:Nu gaat het redelijk, ik smeer vaseline, dat werkt wel, de oude wonden zijn bijna genezen, maar ik ben bang dat wanneer het weer warm word ik hetzelfde probleem weer krijg... En ik rijd me elke dag wel IETS open, maar niet zo extreem meer dat de bloedblaren op mijn kont staan, het komt voornamelijk door de hitte...
Gulpje schreef:Nou zeg, was het echt zó'n vies verhaal?
CharlyBrown schreef:Citaat:Probeer eens die endurence broeken daar zit iets speciaals in om doorrijden te verkomen.
http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt%20...%20_home.html
oeff die rijbroeken zijn wel lelijk zeg.....