Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sodera schreef:Kawa heb jij serieus maat 46 aan??
T lijkt zo eerder een maatje 40!!!!!!!!!

) en dan weer te los bij m'n benen, dat rijd echt niet fijn.
nou dan mag je van mij nu wel 10 cm lager springen, bah wat eng
Anthea schreef:Wat is het verschil tussen een herenbroek en damesbroek dan? (Behalve de verschillende maten.)
Ik heb nu helemaal geen fijne broek meer.
Alle broeken zijn veels te strak bij m'n buik () en dan weer te los bij m'n benen, dat rijd echt niet fijn.
Dioxide schreef:Anthea schreef:Wat is het verschil tussen een herenbroek en damesbroek dan? (Behalve de verschillende maten.)
Ik heb nu helemaal geen fijne broek meer.
Alle broeken zijn veels te strak bij m'n buik () en dan weer te los bij m'n benen, dat rijd echt niet fijn.
Heren rijbroeken vallen lager, langer en hebben een recht model op de heupen.

) Van rijbroeken heb ik meestal harry horse. Deze broeken zitten wel wat wijder. Maar voor mij ideaal. Het hoeft bij mij niet zo strak. Ik heb ook een horka broek ( nl maat 48) maar die komt vaak niet tot aan mijn kruis. Waardoor ik tijdens het rijden steeds aan het hijsen ben.
volgende week ga ik ze uitproberen (beetje druk op het werk
) maar ze zitten wel heel lekker
trutje schreef:Ik heb mijn broeken binnenvolgende week ga ik ze uitproberen (beetje druk op het werk
en ik ben erg tevreden met deze harry's horse broek. ik heb er 2 van 
. ze zijn helemaal stretch en vormen dus helemaal naar je lichaam en bij je middel zitten ze niet strak maar sluiten ze mooi aan zonder dat er allemaal vet over je broek heen komt ofzo 

knipperlicht schreef:trutje schreef:Ik heb mijn broeken binnenvolgende week ga ik ze uitproberen (beetje druk op het werk
Welke heb je gekocht?
). Alleen de Equi Comfort zat goed. Als laatst de Cavallo Carthago (met leren zitvlak) in 46 en lengtemaat gepast en die zat echt helemaal geweldig! zelfs nog iets ruim bij mijn buik. Voor mij geen andere broek meer. Daarvoor had ik altijd Horka broeken, weet niet welk model, die zaten ook wel ok.