Nadya schreef:Hahaha, Chevax, dan lijken we qua gedachtengang meer op elkaar dan je dacht. Ik vind dat gebeuren op zich (sfeertjes, andere ruiters, gedoetjes) ook helemaal niets, al heb ik ook niet zoveel met dressuur- en springwedstrijden. Ik ben meer een endurancetypje, denk ik.![]()
En waarom zou je geen dressuur op een Tinker mogen doen? Oh, het is geen KWPNer, tja..... Ik zou er hard van in de lach gaan schieten, als ik zulke mensen tegen kwam. (En reken maar dat ik ze tegenkom met mijn papierloze kruisingpaardje, waar ze op neer kijken. Maar het is tenminste niet zo'n gewoon paard).
Endurance lijkt me ook geweldig, maar ik denk dat ik dan eerst maar eens flink aan Djenna's conditie moet werken (en aan die van mezelf denk ik ook wel, drie keer de trap op en ik hijg als een idioot!
)Rijd je toevallig ook boomloos, Nadya?
).
(sorry, Chevax
Dus: als het niet gaat zoals het gaat, gewoon even naar de instructrice gaan, vragen wat er aan de hand is en dan kijken of ze me kan helpen. Want tja, boos worden op een zadel of hoofdstel? Dan is er natuurlijk echt iets goed mis. (Helaas is al een ander lief paard, Harvey, al helaas komen te overlijden door rugklachten!) en toen zat ik ook een dip! Dat wil ik toch echt geen 2e keer meemaken hoor! Ook had het arme paard schimmel, wat niet over wilde! (Volgens mij deden ze er niks aan want hij had er 4 weken last van!!!) Ik mis hem nog elke dag, want hij was gewoon de liefste! (Elke keer als ik met hem les had dan hinnikte hij zachtjes naar me en keek hij altijd achterom of ik geen snoepjes bij me had!)
kosten nog geen vijf euro
Dat paardje kon er inderdaad niks aan doen. Als er iets fout gaat dan is het haast altijd de fout van de ruiter/amazone (of hoe noem je dat tegenwoordig?) Heel goed dat de jury hier op lette!