wat zouden jullie doen... pure dierenmishandeling!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: wat zouden jullie doen... pure dierenmishandeling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:20

Ik kan niet anders zeggen dat dit zeer zeer zeer sneu is voor dat prachtige paard op de foto's.
Bluh, dan denk je dat mensen betrouwbaar zijn en dan gebeurt er zoiets. Ik begrijp dat je enorm pissed off bent.

chareno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:47

je zou in ieder geval een waarschuwingsadvertentie kunnen plaatsen zodat ze het niet nog eens kan uithalen

chareno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:48

ik bedoel bij marktplaats of zo

paardenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:54

Ja dat zo ie zo want als je iemand bent die je paard wilt verkopen en het klinkt allemaal zo eerlijk dan kun je ook niet ruiken dat je paard gewoon mishandelt wordt daarzo, dus zo kun je wel anderen waarschuwen maar volgens mij is marktplaats ook wel een ideaal circuit voor zulke mensen die het allemaal niet zo goed menen kijk alleen maar laatst naar die vrouw in opgelicht die werd gewoon even mooi geld afhandig gemaakt doordat ze zogenaamd eerst moest betalen en daarna haar paard kreeg, ook niet slim maar ja wel sneu...

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:00

Ik zou niet eens contact meer willen hebben met die mensen.. Knap je paardje maar lekker op en verkoop hem nooit meer aan zulke mensen!
Succes & Sterkte!

Missfi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:36

ja mai dit vind ik vreselijk erg! zoiemand zou nooit meer dieren mogen houden!! je ziet wel duidelijk het verschil tussen die foto's, de voor en na...hij straalt niet meer hé...ik hoop echt dat hij weer volledig inorde komt!
Als ik in jou plaats was dan zou ik dat k*twijf met een houten stok slaan..dan kan ze es voelen dat dat geen deugd doet..maarja..een oplossing is dit ook niet hé.
Ik hoop alleszins dat de dierenbescherming iets doet hoor!
Veel sterkte!
xxx

benookduiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 00:52

De persoon met naam en toe naam vermelden op elke paardensite die een Forum heeft en vermelden dat personen niet te vertrouwen zijn.
Je doet dan niks fout maar je probeert wel andere mensen niet het zelfde als jij te laten overkomen

Yvon72

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:49

jemmig zeg, wat ziet dat arme beestje eruit, echt vreselijk.
wil je ook heel veel sterkte wensen, want voorlopig ben je er nog lang niet.
Pfff de hoogste boom is nog niet hoog genoeg voor dat soort mensen.

Spikey1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:35

*#@-zus in het kwadraad!
ten eerste: wat een mooi beestje zeg! Kan zien dat je er werk van de verzorging gemaakt heb, mooie vacht en spieren OK dan!
ten tweede :wat een ***piep*** mensen zijn dat!

Als ik zo'n paard mocht kopen zou ik elke dag voor hem buigen, en z'n voeten kussen..
bij wijze van spreke dan Bloos
Succes met het opknappen en ik zou als je hem ooit nog verkoopt gewoon een soort contract opstellen met de nieuwe kopers met de aspraken luid en duidelijk erin.Willen ze daar niet aan beginnen..jammer dan!