Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niezzz schreef:Ik vind het goed, een cap is toch voor je eigen bescherming.
Nelleke1 schreef:Ik heb geen zin om het hele topic door te zoeken of het er al staat maargoed:
cap is toch eigen verantwoordelijkheid bij 18 jaar of ouder??
Ik ben 15 rijd bijna altijd zonder cap omdat ik het rotdingen vind en mijn vriendin welleens last van haar nek heeft gehad door haar cap ofzo (toen ze viel)
IK vind het veiliger met cap te rijden en ook verstandiger en ik lach niemand uit die met cap rijd maar ik heb er zelf een hele erge hekel aan en doe het dus bijna nooit
MISTRAL94 schreef:Ik zou het niet verkeerd vinden, zoals een autogordel verplicht is, een helm bij het motor rijden waarom dan niet bij het paardrijden?!
Nelleke1 schreef:Ik heb geen zin om het hele topic door te zoeken of het er al staat maargoed:
cap is toch eigen verantwoordelijkheid bij 18 jaar of ouder??
Ik ben 15 rijd bijna altijd zonder cap omdat ik het rotdingen vind en mijn vriendin welleens last van haar nek heeft gehad door haar cap ofzo (toen ze viel)
IK vind het veiliger met cap te rijden en ook verstandiger en ik lach niemand uit die met cap rijd maar ik heb er zelf een hele erge hekel aan en doe het dus bijna nooit
xxxjesanne schreef:Ik vind dat t verplicht moet zijn met buiten rijden (als je echt de weg op gaat een rondje in t bos stappen moet kunnen )en met springen, en dat het daarbuiten je eigen verantwoordelijkheid moet zijn.