Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LaUrOssssss schreef:wat is join up?????????????????

) 
merrieveulen schreef:ja dat is de 'zeef' voor scheldwoorden. volgens mij is iedereen hier juist erg eensgezind, de enige die minder in de smaak valt is de TS.

Malou_Fenja schreef:dat moet je gewoon maar even lezen ...op google fso...of op wiki
in het heel kort: dat accepteerd de kudde het paard niet meer omdat het paard een soort van ''roofdier''(de mens) in de kudde heeft toegelaten.
merrieveulen schreef:Malou_Fenja schreef:dat moet je gewoon maar even lezen ...op google fso...of op wiki
in het heel kort: dat accepteerd de kudde het paard niet meer omdat het paard een soort van ''roofdier''(de mens) in de kudde heeft toegelaten.
waar heb je het over?
merrieveulen schreef:Malou_Fenja schreef:dat moet je gewoon maar even lezen ...op google fso...of op wiki
waar heb je het over?
MangoXSanne schreef:ik heb namelijk erg veel ervaring hiermee en en weet ook goed wanneer een paard iets bedoeld ik heb namelijk ook les gegeven bij terra natura, mensen die verder denken dan dat hun paard dta niet aankan of zichzelf de beste vinden, daar moet ik echt niets van je paard is ook een levend wezen hor!!!