Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sim0ne schreef:In welk opzicht? Een paard van drie is allang geslachtsrijp en de meeste mensen van 10/11 nog niet.... Een paard van drie is ongeveer uitgegroeid en de meeste mensen van 10/11 nog niet....

KiWiKo schreef:als je WEET wat je doet, dan maakt het niet uit............ dan wordt zo een dier daar echt niet slechter van.......
maar er zijn teveel mensen die niet weten wat ze doen, en dus uiteindelijk een onhandelbaar paard krijgen
Amrit schreef:Ja maar als je haar snoepjes geeft als ze komt vindt ze het toch niet naar om naar je toe te komen? En we voeren ze elke ochtend en avond biks dus ze ziet ons vaak genoeg zonder dat ze gepakt wordt. Als je haar eenmaal hebt dan vind ze het juist heel gezellig om bij je te zijn en ze is ook niet bang ofzo....
Sim0ne schreef:In welk opzicht? Een paard van drie is allang geslachtsrijp en de meeste mensen van 10/11 nog niet.... Een paard van drie is ongeveer uitgegroeid en de meeste mensen van 10/11 nog niet....

Citaat:Ik hoop dat ze het advies ter harte nemen
KiWiKo schreef:als je WEET wat je doet, dan maakt het niet uit............ dan wordt zo een dier daar echt niet slechter van.......
maar er zijn teveel mensen die niet weten wat ze doen, en dus uiteindelijk een onhandelbaar paard krijgen
paintedblack schreef:TS
henkb runningkawa kiwiko
jullie hebben helemaal gelijk daarom niet aanrommelen TS
ik heb geleerd : een ''jonge'' ruiter heeft een ''oud'' paard nodig
paintedblack schreef:TS
henkb runningkawa kiwiko
jullie hebben helemaal gelijk daarom niet aanrommelen TS
ik heb geleerd : een ''jonge'' ruiter heeft een ''oud'' paard nodig

hihihi [/quote]Citaat:veulens is inderdaad een vak apart,en je moet absoluut echt super consequent zijn, net als bij kinderen haha anders krijg je ook van die pestkoppen

Geweldig.