Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Fieke schreef:Ik heb ze ook. Ben er heel erg tevreden over. Ze zitten heerlijk en het lijkt idd net een laars.
Ik heb er Mondini Elegance Jophurs onder.
Ik heb ze bij Divoza gekocht en er 86 euro betaald.!
Revanches schreef:Petrie gaithers hebben idd geen coating!
Karoliefje_ schreef:Ik zal ze in de winkel wel eens naast de petrie perfect houden, maar als het echt coating zou zijn, zou het geen rundleer zijn?rijden deze chaps ook soepel? Soepeler dan bijvoorbeeld de petrie standaard en petrie perfect, over deze laarzen ben ik namelijk niet zo tevreden omdat je zo weinig voelt
Karoliefje_ schreef:Als het coating is zie je dat echt wel lijkt me, misschien zit er een glansend laagje overheen? maar echt coating is het niet lijkt me
_Fieke schreef:'Karoliefje_ schreef:Als het coating is zie je dat echt wel lijkt me, misschien zit er een glansend laagje overheen? maar echt coating is het niet lijkt me
De petrie chaps van mij vriendin hebben idd zo´n glansend laagje, en wel of geen coating. Het laat los.
Die van mij hebben geen glansend laagje, daar laat het niet los. Het vervaagt door het vele rijden.
_Marleen_ schreef:Dus de ene chaps hebben wel coating en de andere niet?![]()
xxx
_Fieke schreef:_Marleen_ schreef:Dus de ene chaps hebben wel coating en de andere niet?![]()
xxx
Denk het![]()
even goed kijken of ze een glansend laagje hebben of niet.
![]()
Ik zal die van mijn vriendin en van mij is naast elkaar leggen. Ook even hoe het bij haar loslaat en bij mij vervaagdEn dan een foto maken.
Zaterdag doe ik dat!