Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

brittje88 schreef:moet ze gewoon proberen komt ze er vanzelf achter of ze het aan kan. Denk dat ze dat zelf het beste kan bepalen. Heb alleen geen flauw idee wat jij hier mee te maken hebt?
maar kijk dat is alleen als ze gaat starten he. Ik schreef dat ik haar schat op l1/l2 nivo (ze kent de basis, wijken, een beetje sb)
Pompiedom90 schreef:Dat van die L2+wp en min. 14 jaar wist ik al jamaar kijk dat is alleen als ze gaat starten he. Ik schreef dat ik haar schat op l1/l2 nivo (ze kent de basis, wijken, een beetje sb)
ze rijd de hengst nu nog steeds, het gaat nu wel lekker van wat ik gehoord heb al heeft ze wel een paar flinke vallen gemaakt afgelopen weken.
voor diegene die willen weten waarom ik dit topic startte, even teruglezen
brittje88 schreef:moet ze gewoon proberen komt ze er vanzelf achter of ze het aan kan. Denk dat ze dat zelf het beste kan bepalen. Heb alleen geen flauw idee wat jij hier mee te maken hebt?
Ezumii schreef:brittje88 schreef:moet ze gewoon proberen komt ze er vanzelf achter of ze het aan kan. Denk dat ze dat zelf het beste kan bepalen. Heb alleen geen flauw idee wat jij hier mee te maken hebt?
Dat zit ik me dus ook af te vragen

ga je te gespannen zitten dan neemt hij dat snel over, maar ik heb toch toch echt liever een hengst dan een merrie, heb nu 1 merrie is ook de eerste en de laatste
tenzij ik er 1 vind met wie het klikt