De Niro Boot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne37

Re: De Niro Boot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:50

Needje schreef:
Mooi! Ik heb nl ook lange onderbenen vergeleken bij de dikte. Nagelbijten / Gniffelen
Betaal je daar veel extra voor?
En hoe hoog is de boog?

Nee hoor, de prijs blijft hetzelfde en de dressuurboog is zo'n 5 cm.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:59

Ik hoorde vandaag in de winkel dat je ze met een hele hoge boog kan krijgen. Is dat die 5 cm? Want dat is imo een normale dressuurboog. (Anky's hebben 6 cm geloof ik)
Ik vind t een mooie laars. Al stond er eentje in de vensterbank waarvan t leer lelijk was. Allemaal soort van strepen er op. De laarzen die ik in de dozen heb gezien hadden dat niet. Dus waar dit door gekomen is weet ik niet.
Ze zeiden dat ze heel strak moesten zitten in het begin. Omdta ze wel uitlopen. En inzakken. Iemand die ze al langer heeft, hoeveel zakken ze in??

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:07

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:22

Werd net gebeld dat die van mij binnen zijn!
Als ze goed bevallen wil ik ze ook in het donkerbruin!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:11

Ik wacht al 5 (!!!!!) maanden...nog even en hij mag ze houden.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:14

Bloos!
En wat zeggen ze als je belt dan? Ik bedoel, 5 maanden ga ik echt niet wachten hoor. Dan haal ik ze wel ergens anders.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:15

Hij heeft er een advocaat achteraan gestuurd... Verward Verward

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:19

Rolleyes
Ik zou tegen de winkel zeggen, bekijk t maar!
En ze opnieuw bestellen bij een andere zaak. Kijken hoe lang het dan duurt. Haha!
Moet je maatwerk hebben?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:21

Ja is maatwerk, vind het ook zo banketstaaf om hem er mee te laten zitten. Wil wel extra korting ofzo.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:26

Nou, ik vind 8 weken meer als genoeg voor maatwerk. 5 Maanden had ik serieus niet geaccepteerd! Bloos En ik had dus wel gezegd "ajuus!".
Mochten ze wel ooit binnenkomen is er vast wel iemand die ze past. En anders is het pech!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:27

pas stonden ze in de paard en sport ik dacht voor 379,50,- Knipoog

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:28

Ja dat is idd de prijs die er in Amersfoort ook op stond.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:08

Needje schreef:
Ik hoorde vandaag in de winkel dat je ze met een hele hoge boog kan krijgen. Is dat die 5 cm? Want dat is imo een normale dressuurboog. (Anky's hebben 6 cm geloof ik)
Ik vind t een mooie laars. Al stond er eentje in de vensterbank waarvan t leer lelijk was. Allemaal soort van strepen er op. De laarzen die ik in de dozen heb gezien hadden dat niet. Dus waar dit door gekomen is weet ik niet.
Ze zeiden dat ze heel strak moesten zitten in het begin. Omdta ze wel uitlopen. En inzakken. Iemand die ze al langer heeft, hoeveel zakken ze in??

Bij mij zijn ze nog niet ingezakt Lachen

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:09

Ik vind de boog trouwens niet zo hoog?
Ik heb ook Anky's met 6cm boog maar die lijkt veel hoger.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:40

ze zakken vrij weinig in aangezien ze een rits achter hebben. Dus ze blijven gewoon goed aansluiten Ja
Het leer moet je wel heel goed onderhouden. Krijg er ook kleine barstjes in. Ze zijn bij mij niet zo mooi "glad" gebleven dan bv mijn petri laarzen. Al ben ik er wel nog steeds verliefd op

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:05

Mijne waren 300 euro, tenminste als ik ze ooit nog krijg.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:05

TeeGee schreef:
Mijne waren 300 euro, tenminste als ik ze ooit nog krijg.

Ach gut

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:14

Haha dank je wel hoor!! Ik ga zaterdag maar weer eens bellen. Ik wil wel extra korting of een mooie bruin springzweepje!!

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:17

mijn ervaring is wel dat de zaak er zelf niks aan kan doen. Ze komen helemaal uit spanje of die kanten en er valt niet goed te communiceren met de leverancier.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:21

Misschien is dat wel zo, maar hij laat ook niks van zich horen. Hij zou best even kunnen bellen van sorry maar ik heb ze nog steeds niet. Toch?

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:56

ja dat is ook zo Ja . ik heb toen ook steeds zelf achteraan moeten bellen.

Sirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:09

Ik heb juist erg geluk gehad met m'n De Niro's! Ik heb echt zo'n rare benen.... lees hele dikke kuiten, korte tenen, brede voet, hoge wreef en heeeeeeele lange benen. Omdat ik de De Niro's zo geweldig vond heb ik Drunens Ruiterhuis eens gebeld en mijn "verhaal" uitgelegd. Waarop hij zei: Tja, standaard is er voor jou niet bij... maar kom naar de zaak ik weet zeker dat ik een passende laars kan verkopen, maar dat wordt dan wel maatwerk en je zult dus niet meteen met een paar de winkel uitlopen. Dus ik mam in de auto gesleurd en naar Drunen.
Kom binnen (had m'n oude paar laarzen meegenemen want aan de telefoon wilde hij niet geloven dat ik zo hoge laarzen had, ha, ha), en vraag naar die persoon die ik 's ochtends aan de lijn had gehad. Hij helemaal blij.... "ik was het helemaal vergeten maar ik heb denk ik iets voor je!" Haalt hij dus toch echt een super paar De Niro's uit een doos! Deze hadden ze een half jaar geleden voor iemand besteld (maatpaar, had ze ook al aanbetaald), maar die persoon kunnen ze niet meer bereiken en deze persoon heeft zich zelf nooit meer gemeld. De laarzen lagen daar dus al 5 maanden op de eigenaar te wachten. Ik trek ze aan, en wat denk je..... PERFECT! kan niet beter! En het mooiste is: heb ze ook nog voor de "oude" prijs gekregen (299,-). Tja, nu heeft Drunens Ruiterhuis wel het risico dat de eigenlijke eigenaresse zich meld en zij op hun kosten een nieuw paar moeten laten komen. Meldt de eigenlijke eigenaresse zich niet, kunnen ze het aanbetaalde in eigen zak steken Vork .

Al met al: ik had dus in 1 middag perfect passende, super mooie De Niro's (en dat met mijn benen!). Wonderen bestaan! Knipoog

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:24

Nors opkijken Nors opkijken En waren dat niet de laarzen van TeeGee? Haha! Haha! Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:56

Sirus schreef:
Ik heb juist erg geluk gehad met m'n De Niro's! Ik heb echt zo'n rare benen.... lees hele dikke kuiten, korte tenen, brede voet, hoge wreef en heeeeeeele lange benen. Omdat ik de De Niro's zo geweldig vond heb ik Drunens Ruiterhuis eens gebeld en mijn "verhaal" uitgelegd. Waarop hij zei: Tja, standaard is er voor jou niet bij... maar kom naar de zaak ik weet zeker dat ik een passende laars kan verkopen, maar dat wordt dan wel maatwerk en je zult dus niet meteen met een paar de winkel uitlopen. Dus ik mam in de auto gesleurd en naar Drunen.
Kom binnen (had m'n oude paar laarzen meegenemen want aan de telefoon wilde hij niet geloven dat ik zo hoge laarzen had, ha, ha), en vraag naar die persoon die ik 's ochtends aan de lijn had gehad. Hij helemaal blij.... "ik was het helemaal vergeten maar ik heb denk ik iets voor je!" Haalt hij dus toch echt een super paar De Niro's uit een doos! Deze hadden ze een half jaar geleden voor iemand besteld (maatpaar, had ze ook al aanbetaald), maar die persoon kunnen ze niet meer bereiken en deze persoon heeft zich zelf nooit meer gemeld. De laarzen lagen daar dus al 5 maanden op de eigenaar te wachten. Ik trek ze aan, en wat denk je..... PERFECT! kan niet beter! En het mooiste is: heb ze ook nog voor de "oude" prijs gekregen (299,-). Tja, nu heeft Drunens Ruiterhuis wel het risico dat de eigenlijke eigenaresse zich meld en zij op hun kosten een nieuw paar moeten laten komen. Meldt de eigenlijke eigenaresse zich niet, kunnen ze het aanbetaalde in eigen zak steken Vork .

Al met al: ik had dus in 1 middag perfect passende, super mooie De Niro's (en dat met mijn benen!). Wonderen bestaan! Knipoog

Woow chill Haha!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:59

Needje schreef:
Nors opkijken Nors opkijken En waren dat niet de laarzen van TeeGee? Haha! Haha! Haha!

Haha, vast niet! Ik heb ze in Haaksbergen besteld en ik heb ook niet van die lange benen...