Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marleen_usar schreef:Snoevie het was eerst interpolis maar weet even niet de nieuwe naam, ik krijg nagenoeg alles terug.En heb het altijds snel op mijn rekening staan.
Nikka schreef:Ja voor een pony van 2000 euro is dat nog wel te doen maar als je er een van 8000 hebt wordt het ineens minder leuk.
Nikka schreef:Heb net even de premie berekend bij Equinerisk maar die is hoger dan Hippozorg.
horse_adorer schreef:Tessebes - dat doen verzekeringen helaas niet, die willen perse dat zij het paard mee nemen
Het kost behoorlijk wat per maand, maar ze zijn tegen ziektekosten verzekerd. Bij mij vorige paard hebben wij alle rekeningen vergoed gekregen en dan ben je blij dat je je paard verzekerd hebt
Tessebes schreef:horse_adorer schreef:Tessebes - dat doen verzekeringen helaas niet, die willen perse dat zij het paard mee nemen
Dat ligt eraan welke je hebt. Je bent alleen verplicht het naar een slachthuis te brengen aangewezen door de verzekering.
Waratje schreef:Ik heb mijn paard niet verzekerd, ik wil volledige zeggenschap over zowel mijn geld als mijn paard hebben. En van het geld dat ik heb uitgespaard aan premie, had ik ondertussen al ruimschoots een nieuw paard kunnen kopen
kayunta schreef:Heb mijn jonge merrie net verzekerd. (ze is zelfgefokt, nu 4 jaar). Gek genoeg ben ik over de streep getrokken door het trieste verhaal op bokt van die merrie die de koliekoperatie niet heeft overleeft. Ik heb namelijk al 20 jaar paarden en nooit verzekerd... De eventuele " schade " van het verlies van mijn paard valt nog financieel overheen te komen maar als ze echt een koliekoperatie oid moeten ondergaan is dit meeverzekerd in het basispakket en die bedragen zijn fors! Voor 137,- euro per jaar heb ik dat nu afgedekt en dat vind ik wel een rustig gevoel. Ik heb wel wat spaargeld achter de hand maar zou het vreselijk vinden om op financiele gronden te moeten beslissen om niet te laten opereren.
IKbenEllen schreef:Waratje schreef:Ik heb mijn paard niet verzekerd, ik wil volledige zeggenschap over zowel mijn geld als mijn paard hebben. En van het geld dat ik heb uitgespaard aan premie, had ik ondertussen al ruimschoots een nieuw paard kunnen kopen
Heb ik ook.
Het gaat super goed zo!