*zucht* te laat-komers!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Re: *zucht* te laat-komers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:29

ma_rie_tje schreef:
ik denk dat de mensen die altijd te laat zijn op wedstrijd, in hun dagelijk leven ook altijd te laat zijn (of moeten haasten).

Ik ben in mijn dagelijks leven altijd aan de late kant...
Ligt ook aan de afspraak natuurlijk, maar ik kom eerder wat te laat dan te vroeg.

Bij wedstrijden draait dat helemaal om, ik reken wel 10x na hoelaat we moeten vertrekken om 1 uur van te voren sowiso aanwezig te zijn.
Ik ben dus ook altijd optijd.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:34

Me ouders willen niet zo vroeg weg meestal dus ben ik nog wel eens telaat ja

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:37

ik rijd dan geen echte wedstrijden, maar gewoon op de manege FNRS en ik ben er dan al zo ongeveer de 1e moet beginnen.
En in de les ben ik ook ALTIJD op tijd!
Ik kan er echt niet tegen als er iemand te laat komt..

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:40

als ik s'middags moet ben ik vanaf het begin van de ochtend dat de wedstrijd(manege FNRS) begint aanwezig Ja ,, Boos! maar waar ik me wel aan erger is: mensen die te laat komen op les Boos! als we moeten opzadelen komt ''iemand'' er pas aankakken als wij al bezig zijn met het hoofdstel en de les bijna begint Boos! grrr. daar kan ik echt niet tegen

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:41

Als ik smiddags wedstrijd heb, bel ik meestal sochtends of er al afmeldingen zijn voor het geval het inloopt.

Sochtends zorg ik er altijd voor dat ik minimaal 1 uur van te voren aanwezig ben.

Ik zorg er altijd voor dat ik het telefoonnumer van het secretariaat of de stal bij me heb. Alsik dan later ben, bel ik.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het gewoon vervelend is als ruiters te laat komen!!!

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:43

Ik ben wel is een paar keer te laat geweest Clown . De laatste keer net 2 rondjes gestapt toen ik de ring in kon Bloos Maar er waren toen ook 7 uitvallers voor mij .

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:10

Ik ben altijd ruim op tijd!! Ik kan er echt niet tegen als ik zelf moet haasten..
ik moet morgen om half 10 m'n proefje starten, dus om half 9 daar zijn..
het is ongeveer een kwartiertje rijden.. en we gaan om 8 uur weg..
voor de rest heb ik alles vandaag al helemaal gedaan, spullen liggen al in de auto etc.
paard is helemaal ingevlecht en alles!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:21

Ik ben in het gewone leven een persoon die standaard altijd te laat is Bloos
Met wedstrijden had ik dat eerst ook, maar daar werd ik zo zenuwachtig van dat het helemaal is omgedraaid en dat we soms nog te vroeg zijn Nagelbijten / Gniffelen

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:14

Ik ben altijd lekker vroeg op wedstrijd. Liefst een uur voor aanvang van de proef.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:51

eigelijk altijd ruim uur van te voren aanwezig zijn zelfs vaak als eerste op het terrein Tong uitsteken

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:08

ik ook ben meestal als eerste daar Ja , ook als ik s'middags moet dan kan ik alvast de spanning laten zakken en kijken hoe de andere rijden, leer ik ook weer wat van

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 17:08

hihih weet precies over wie dit gaat, beujkie is mijn stalgenootje. Die lui zijn inderdaad vaak te laat helemaal als het om springwedstrijden gaat.

Ik ben 9 van de 10 keer op tijd.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:30

Ik ben altijd ruim op tijd. Maar zucht die te laat komers die dan weer voorkruipen want ze waren om die en die tijd al eigenlijk aan de beurt waardoor het programma uitloopt en jij in de proef komt met een paard dat je dus te lang hebt losgereden zucht daar wordt ik dan moedeloos van.,

Roos91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:56

Ik ben een relaxer. Ik kan me ook ergeren aan mensen die dan te laat komen. Omdat ze dan te laat zijn, mogen ze meteen gaan starten omdat ze al laat zijn. Dan heb je er ook nog mensen bijzitten die dan zeggen ja ik moet snel, die mogen dan weleens eerder starten dan dat ze eigenlijk moeten. Dat betekent dat jij dan moet wachten, word je doorgeschoven. Vind ik dus echt niet kunnen!

Dan heb ik zoiets van, ja jammer, je bent te laat, je had al gemoeten, jammer voor je. Moeten ze maar beter de wedstrijden voorbereiden

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:42

Ik ben een relaxer! Nouja...
Ik ben wel altijd ruim en ruim op tijd, zodat ik de tijd heb om even rond te kijken of alles op tijd loopt, paard rustig klaar te maken en los te rijden.
Maar doordat ik soms wel flink zenuwachtig kan worden wordt het wel eens gehaast.
Maar dat is niet omdat ik in tijdnood zit, maar puur de zenuwen. Haha!
Nee nee, ik zorg wel dat ik op tijd ben!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:44

Ik rijd op het moment alleen op eigen terrein wedstrijden, daar ben ik altijd ruim op tijd Ik ben er nl. 's ochtends als eerste om alles op te zetten Knipoog
Net als in he dagelijks leven, ben ik ook met wedstrijden nogal stipt. Ik zorg dat ik overal ruim op tijd ben. Ik heb al stress genoeg van wedstrijden, haast werkt niet echt rustgevend.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:52

Ik ben nooit eerder dan nodig is. Mijn ouders vinden het ook onzin om er al heel vroeg te zijn. Ik heb zoiezo geen last van stress als we iets later zijn. Meestal duurt een concoursdag al lang, dus dan ga ik er niet nog eerder zijn.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:24

Ik ben relaxer, anders kan ik mijn punten al wel optellen Clown Dan haal ik als ik geluk heb verlies Vork Ik moet alles rustig kunnen doen, één in een jaar haasten is me gelukt maar de 2e lukte niet meer, ik ben dus altijd ruim optijd dat we allemaal nog even bij kunnen komen van de rit naar de wedstrijd toe en nog even wat kunnen drinken en als er uit zijn gevallen gewoon op gaan zadelen.

Groetjes Evelien