Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dus ik rijd met cap voor mijn eigen veiligheid. wat ik het rare vind is, dat je bij ons 9 van de 10 beginnende ruiters ZONDER cap ziet rijden? en de meeste gevorderde mensen steeds meer een cap gaan dragen.
En als eigenaren het nodig vinden dat ik een cap draag bij hun paarden, heb ik er geen bezwaar bij.

maradhja schreef:Thuis rijdt ik altyd zonder cap!!
behalve als ik paarden zadelmak maak, dan zet ik voor mijn eigen veilig heid wel mijn cap op!..
Met wedstrijden rijdt ik ook met cap.
En als eigenaren het nodig vinden dat ik een cap draag bij hun paarden, heb ik er geen bezwaar bij.
maar het blijven ondingen
DancylOver schreef:maradhja schreef:Thuis rijdt ik altyd zonder cap!!
behalve als ik paarden zadelmak maak, dan zet ik voor mijn eigen veilig heid wel mijn cap op!..
Met wedstrijden rijdt ik ook met cap.
maar het blijven ondingen
Het is wel voor je eigen veiligheid!

ja
ja!
lydiakampman schreef:Aan de hand van het topic, wanneer zag je het licht en deed je altijd een cap op, las ik dat veel mensen zeiden ik rijd altijd met cap, omdat het verplicht is op hun manege. Maar ik vind eigenlijk dat je gewoon altijd met cap moet rijden, ook al is het niet verplicht.
Mijn vraag is dus eigenlijk, wanneer jullie met cap rijden, doen jullie dit dan alleen maar omdat het toevallig verplicht is op jullie manege/stal?? Of gewoon voor jullie eigen veiligheid?? Kijken of we een leuke discussie op gang kunnen brengen
lydiakampman schreef:Ik ben echt blij te horen dat iedereen zo betrokken is bij zijn eigen veiligheid! Denk idd maar eens wat je kan gebeuren en dan weet je weer waar je het voor doet!!