Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
RUBYWHITE schreef:Apple schreef:Dus als casperrr niet gaat crossen met haar fries en wellicht ook niet gaat springen, waarom zou ze dan een bp aantrekken?
Friezen horen voor de wagenDaar val je toch niet vanaf
en waarom zou een Fries voor de wagen moeten als hij het goed doet in de dressuursport? Moet ik hem dan maar voor de wagen laten lopen omdat dat het stereobeeld is dat een fries niet in de dressuursport moet maar voor de sjees?

.
, nee echt, ik heb zelf twee jongen dieren, een hengst en een ruin, die rij ik altijd met body, mijn pony's alleen als ik naar buiten ga. tis veilig en als je er eenmaal aan gewend bent is het niet meer irritant. ik ken iemand die had net haar body aangedaan, terwijl iemand anders had gezegd: wat een dom ding, doe uit. tis dat ze hem heeft aangehouden anders was ze HEEEL hard terecht gekomen en had ze waarschijnlijk haar ribben gebroken of nog erger, ze had ze nu "alleen" een gekneusde rib, verder niet
dus: LANG LEVE DE BODYPROTECTOR...
haha, ach tuurlijk het ziet er "stom" en in het begin is het raar, maar daar wen je aan

Maar ik durf wel te zeggen dat het de ellende zal verminderen

RUBYWHITE schreef:Ik heb nog wel een tosti voor Casper
Maar ontopic, lielle ben het wel met je eens dat men tussen de oren dan denkt "mij kan niets gebeuren", maar het extra stukje veiligheids gevoel kan ook iemand juist zekerder laten rijden
lekker tosti 
maar af en toe moet ik dat gewoon even recht trekken
Joh ieder zijn mening, ik vind ze het mooist als ze voor de sjees staan, opgetuigt met belletjes enzo. En dan t liefst op een scheurkalender dat ie na een week erafgescheurd kan worden 
haha
maar dat is mijn mening want het lijkt me ook ontzettend in de weg zitten als je valt als of je je eigen niet kan op vangen (denk ik)
heel verkeerd maar sorry ben heel erg eigenwijs
RUBYWHITE schreef:Recht trekken van die friesJoh ieder zijn mening, ik vind ze het mooist als ze voor de sjees staan, opgetuigt met belletjes enzo. En dan t liefst op een scheurkalender dat ie na een week erafgescheurd kan worden
Sorry grapje ben een beetje melig

. Dus ik ben er voor, ook al moet ie wel goed passen, anders heb je er nog weinig aan.