Kyrseltje schreef:Ik gebruik normaal maandverband, en als ik ongesteld ben rij ik niet, want maandverband vind ik idd vies met rijden. En tampon eng...
Ze bijten niet hoor...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyrseltje schreef:Ik gebruik normaal maandverband, en als ik ongesteld ben rij ik niet, want maandverband vind ik idd vies met rijden. En tampon eng...
XchantjuhX schreef:Kyrseltje schreef:Ik gebruik normaal maandverband, en als ik ongesteld ben rij ik niet, want maandverband vind ik idd vies met rijden. En tampon eng...
Ze bijten niet hoor...
marleen89 schreef:Rijd ook gewoon met tampon, no problem en fijner. Maar voor degene waarbij tampon niet lekker zit/kan inbrengen, moet je tampax(met inbrengomhulsel) proberen gaat gemakkelijk en zit altijd ver genoeg zodat het geen pijn doet.
sunniebunnie schreef:marleen89 schreef:Rijd ook gewoon met tampon, no problem en fijner. Maar voor degene waarbij tampon niet lekker zit/kan inbrengen, moet je tampax(met inbrengomhulsel) proberen gaat gemakkelijk en zit altijd ver genoeg zodat het geen pijn doet.
Ja die gebruik ik
SUPER!!!!! Dat zou ik je echt aanraden
Ik durfde het niet intebrengen, en toen zei mij moeder dat moet je met zo inbrenghulsje doen!
zo heeft mij moeder het ook geleerd
sunniebunnie schreef:Ik zou het echt doen!!
je kan ze kopen bij de D&A
TornadoLover schreef:ik heb 1x met maandverband paard gereden en dat doe ik nooit meer! mijn billen lagen open en ik hab 3 dagen niet deftig kunnen zitten, tampon gaat goed
drowning schreef:TornadoLover schreef:ik heb 1x met maandverband paard gereden en dat doe ik nooit meer! mijn billen lagen open en ik hab 3 dagen niet deftig kunnen zitten, tampon gaat goed
![]()
Ik rijd ook altijd met tampon, heb maandverband na de eerste keer ongesteld zijn al gelijk afgezworen, helemaal niks vond ik het
_Lisanne schreef:Zo'n inbrenghulsje vind ik juist verschrikkelijk!!
Alexx schreef:_Lisanne schreef:Zo'n inbrenghulsje vind ik juist verschrikkelijk!!
oh vind ik echt een uitvinding. Je hebt ze ook gewoon van OB hoor
Alexx schreef:_Lisanne schreef:Zo'n inbrenghulsje vind ik juist verschrikkelijk!!
oh vind ik echt een uitvinding. Je hebt ze ook gewoon van OB hoor
marleen89 schreef:je hebt ze ook in huismerken, maar van tampax hebben ze een compacte versie die vind ik handig. Denk dat er verder niet veel verschil in zit
Kyrseltje schreef:oh vind ik echt een uitvinding. Je hebt ze ook gewoon van OB hoor
Alexx schreef:Kyrseltje schreef:oh vind ik echt een uitvinding. Je hebt ze ook gewoon van OB hoor
Welke vind jij fijner, of zit er geen verschil in?