Equitheme jas

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Equitheme jas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:07

Ja idd liever te ruim dan te krap he Haha!. Veel plezier ermee Haha!

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 19:40

thanx!! En jij bedankt voor je hulp en de foto's Haha! Haha!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:05

missK schreef:
Ik vind de jassen van Equitheme zo onzettend leuk. En dan met name het bomber model, Equitheme jas Oxer.
Ik zou dan graag het voorjaarsmodel hebben (zelfde als winter maar dan zonder voering) in de kleur bruin met lichtblauw (39,95 euro).
Heb de jassen alleen nog nooit in het echt gezien... Nu is mijn vraag , heeft iemand hier ervaringen met deze jassen? Zijn ze bijvoorbeeld echt waterdicht? Hoe vallen ze qua maat? En zijn ze niet heel erg kort (heb van de winter het bomber model van Eurostar gepast en die kwam zo wat boven mn navel Clown ) Hoe is de kleur etc. Alles is welkom!!
Deze is het:
Afbeelding

ik heb die jas ook de zomer uitvoering is echt een super fijne jas, lekker warm .
Ik ga de volgende winter er nog een winterjas van kopen denk ik

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:07

wendyke schreef:
missK schreef:
Ik vind de jassen van Equitheme zo onzettend leuk. En dan met name het bomber model, Equitheme jas Oxer.
Ik zou dan graag het voorjaarsmodel hebben (zelfde als winter maar dan zonder voering) in de kleur bruin met lichtblauw (39,95 euro).
Heb de jassen alleen nog nooit in het echt gezien... Nu is mijn vraag , heeft iemand hier ervaringen met deze jassen? Zijn ze bijvoorbeeld echt waterdicht? Hoe vallen ze qua maat? En zijn ze niet heel erg kort (heb van de winter het bomber model van Eurostar gepast en die kwam zo wat boven mn navel Clown ) Hoe is de kleur etc. Alles is welkom!!
Deze is het:
Afbeelding

ik heb die jas ook de zomer uitvoering is echt een super fijne jas, lekker warm .
Ik ga de volgende winter er nog een winterjas van kopen denk ik

Je kan de winteruitvoering nu ook al kopen met korting.....heb je de jas al in huis en veel goedkoper dan over een paar maanden Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:56

Ik heb vandaag de mijne binnen gehad, past gelukkig goed!!

Voor degene die hem al langer hebben: Blijft de kleur mooi?
Het lijkt me een stofje dat vaal wordt.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:57

De mijne is nog steeds mooi Ja

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:58

Blijft echt heel mooi hoor ook na meerdere keren wassen. Vaal worden heb ik nog niet meegemaakt en onze 'eigen' jas is al van winter 2005 Knipoog

zevenster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:59

Ik heb de winteruitvoering en die heb ik veel gewassen. De kleur is nog steeds prima in orde (ik heb de bruine uitvoering). Ik vind het zo'n fijne jas, dat ik ook de zomeruitvoering heb gekocht in het grijs met roze. Die heb ik echter nog niet gewassen, maar verwacht geen problemen.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:03

ik heb de winteruitvoering, fijne jas maar wat ik wel vervelend vind is dat hij omhoogkruipt, en zeker als je er een trui onderaan hebt zit die op een gegeven moment helemaal naar boven gefrommeld... omdat die onderkant strak zit zeg maar

met het wassen blijft het inderdaad een mooie jas, en het is fijn dat ie goed waterdicht is. daarbij vidn ik hem ook mooi staan en een goede pasvorm.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 09:09

missK schreef:
Deze is het:
Afbeelding

Citaat:
Je kan de winteruitvoering nu ook al kopen met korting.....heb je de jas al in huis en veel goedkoper dan over een paar maanden Knipoog

ow inderdaad zal ik nu eens gaan kijken had ik niet aan gedacht bedankt Pling
Laatst bijgewerkt door wendyke op 31-03-07 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 09:10

Waar is de winteruitvoering n de aanbieding dan?
Heb het nog niet kunen vinden namelijk.

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 09:32

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 09:34

ik heb mijn jas alleen nog niet durven uit te wassen omdat ik bang ben dat die niet meer waterdicht is maar dat kan gerust dan?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 15:57

missK schreef:
thanx!! En jij bedankt voor je hulp en de foto's Haha! Haha!

Geen dank! Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:04

Ik was helemaal weg van die bruine ook. Maar onlangs gepast in de Ruitersportzaak hier en die mouwlengte is echt een ramp ! Of ik heb zo'n lange armen Verward ? S of M haalde ook niets uit, dus uiteindelijk thuis gekomen met een geweldige zittende Kyra K, maar daar betaal je dan ook wel voor Nagelbijten / Gniffelen .

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:23

Ik heb toch ook behoorlijk lange armen, daarom heb ik vaak een L van jas ipv een M.
Maar de S is bij mij gelukkig lang genoeg.
Is wel een erg wijde jas, kunnen nog heel veel kleren onder!!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:24

Nou ik heb afgelopen vrijdag met me jas aan gereden. Een springles zelfs. En ik had het zo warm. Heel de binnenkant was ok echt nat van het zweet enzo. (lekker onaangenaam)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:54

Dat geloof ik meteen, ik vind het eigenlijk ook meer een regenjas maar dan mooier!

Maar doe je je jas dan niet uit als je het warm krijgt?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:56

alsjemenou: Ja normaal gesproken wel, mr ik was zo in de weer met mn springles dat ik er ook echt pas later achterkwam dat ik het zo warm had. Eigenlijk had ik het in de les niet echt abnormaal warm mr toen ik de jas uitdeed voelde ik pas hoe klef hij aanvoelde aan de binnenkant. Nu was het natuurlijk ook best warm om met een jas aan te rijden vrijdag.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:00

Ik snap het helemaal.
Heb ik ook altijd als ik met een hittegolf aan het rijden ben, ik merk pas hoe warm het is als ik stil ga staan. Dan lijkt het wel of al die hitte ineenkeer op je afkomt!
Maar tijdens het rijden zelf heb ik dan ook nergens last van.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:05

Hahah ja precies. Je valt dan pas in katzwijn als je slitstaat. haha zie het al voor me, staat je paard stil val je er gewoon nog vanaf van de warmte Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:11

Idd! Haha!

Heb het ook wel eens anderom gehad.
Had ik wedstrijd toen het echt heel erg koud was. (toen we op de heenweg langs zo`n bord reden waar de tijd en temp op staan was het -9 Bloos! !!!!)
Ik mijn proefje rijden, niks aan de hand en nergens last van, natuurlijk opperste concentratie Knipoog !
Ik groet af en zodra ik weer wegstap kon ik wel janken, zo zeer deden mijn vingers! Echt bevroren!
Duurde ook weer even voordat ze weer normaal aanvoelden.

Om even on topic te blijven: Dan komt de winteruitvoering van de EQUITHEME JAS goed van pas. Cool

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:13

hahah dan komt hij meer dan goed vanpas. Ik heb dat dus ook wel eens gehad dat het super koud was en ik buiten inrijden en nergens geen last van. mr toen ik ging uitstappen, buiten, na mijn proef. Ik bevriesde echt, toen droomde ik van de winter versie van de EQUITHEME JAS :d

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:21

Wat blijven we toch goed on-topic Haha!