Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
asjemenou schreef:Maar als je er laag na laag op blijft smeren, dan smeer je het leer dicht en kan het niet meer ademen.
tisje schreef:wie weet er of de schoensmeer van kiwi met daarop Shoe Polish ook de goede is?? (of dat dit creme is) ik heb er haast mee, dus als iemand mij kan helpen, graag!
Norway_girl schreef:tisje schreef:wie weet er of de schoensmeer van kiwi met daarop Shoe Polish ook de goede is?? (of dat dit creme is) ik heb er haast mee, dus als iemand mij kan helpen, graag!
dat heb ik wel gedaan, maar echt veel meer glimmen doet het er niet van, ik zou het lekker bij de kiwi houden en dat goed uitpoetsen....
tisje schreef:Norway_girl schreef:dat heb ik wel gedaan, maar echt veel meer glimmen doet het er niet van, ik zou het lekker bij de kiwi houden en dat goed uitpoetsen....
ik snap je niet helemaal, ik bedoel wel kiwi. maar ik wil weten of die ShoePolish dezelfde is waar iedereen het altijd over heeft. die hard is endie je in de fik kunt steken...
asjemenou schreef:De zwarte kost maar 1 euro, een klein potje dan!
Maar op de mijne staat idd: KIWI Shoe Polish.
Creme/mousse is al vloeibaar dus die hoef je niet aan te steken om hem te kunnen smeren.
De shoe polish is keihard en kan je pas gebruiken als hij verwarmt, dus vloeibaar is.

een paar minuten.Danique1990 schreef:maar hoe werkt dat dan ? moet je dan dat hele potje in de brandsteken ? ofz..
")
blinken dat ze doen, morgen wedstrijd en dan nog is even flink opboenen!
haha!