Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KsVrPy schreef:Horseplaza in Nieuwegein: Veel keuze, klantvriendelijke mensen, minder verstand van zadels.
Freddy's Ruitersport in Nieuwegein: Kom ik niet zo vaak, is wat duurder maar ze hebben dan ook erg veel verstand van hetgene waar ze het over hebben.
Vjestagirl schreef:KsVrPy schreef:Horseplaza in Nieuwegein: Veel keuze, klantvriendelijke mensen, minder verstand van zadels.
Freddy's Ruitersport in Nieuwegein: Kom ik niet zo vaak, is wat duurder maar ze hebben dan ook erg veel verstand van hetgene waar ze het over hebben.
Maar van de rest hebben ze bij de horseplaza wel super veel verstand!
Ik vind Freddy's echt de meest irritante winkel die er is. Als je gewoon even loopt te kijken en je hebt al gezegt dat je geen hulp wilt krijg je nogsteeds een heel verhaal bij alles wat je aanraakt. Knettergek word ik ervan. Toch was ik er laatst om te vragen of ze een v-vormfrontriem zonder glimmertjes ed hebben. Dus ik 'ik ben opzoek naar een v-vormigefrontriem....' Ik krijg de kans niet om mijn zin af te maken want dan kwam hij er al tussendoor: 'ja dan ben je hier aan het goede adres! Kijk eens, met bloemetjes, met kristalletjes, met steentjes.' ik: 'ik wil een gewone zwarte, zonder al die dingetjes erop, ben niet zo van de glansjes ed'. 'oh, nou dat hebben we niet' totaal beledigd dat ik weigerde iets met steentjes oid te kopen.

Vjestagirl schreef:KsVrPy schreef:Maar van de rest hebben ze bij de horseplaza wel super veel verstand!
Ik vind Freddy's echt de meest irritante winkel die er is. Als je gewoon even loopt te kijken en je hebt al gezegt dat je geen hulp wilt krijg je nogsteeds een heel verhaal bij alles wat je aanraakt. Knettergek word ik ervan. Toch was ik er laatst om te vragen of ze een v-vormfrontriem zonder glimmertjes ed hebben. Dus ik 'ik ben opzoek naar een v-vormigefrontriem....' Ik krijg de kans niet om mijn zin af te maken want dan kwam hij er al tussendoor: 'ja dan ben je hier aan het goede adres! Kijk eens, met bloemetjes, met kristalletjes, met steentjes.' ik: 'ik wil een gewone zwarte, zonder al die dingetjes erop, ben niet zo van de glansjes ed'. 'oh, nou dat hebben we niet' totaal beledigd dat ik weigerde iets met steentjes oid te kopen.
Horseplaza is erg goed idd en niet al te duur,
Freddy's hebben ze wel veel verstand van alles. Maar ze lopen wel voordurend achter je kont aan. Zeg je dat je geen hulp nodig heb gaan ze je nog steeds achterna
Maar wat ze bij de freddy's niet hebben hebben ze bij de horseplaza wel of andersom
En naar een ruitershop bij Brunsum (weet niet hoe je het schrijft
) Het was zomer en ik moest iets hebben en dat was toevallig een winterproduct, ze hebben het bij de leverancier besteld en binnen een week had ik het en ik moest niet eens extra betalen. Ik zal even de naam zoeken. 
Rozanne schreef:Vroegop: Tevreden
evaeva schreef:gekvanfleur schreef:Ton van Bemmelen.
super goede zaak .
word goed geholpen enz.
waar zit die? is wel handig als mensen er eens naar toe willen![]()
Mocca schreef:Ik kom graag bij de Van Rijs en vind het een hele fijne winkel.
Af en toe probeer ik het ergens anders maar kom altijd bedrogen uit, en eindig dan weer bij de Van Rijs.
Ik word er altijd goed geholpen, ruime keus qua spullen, en een zeer nette prijs.

), wel heel klantvriendelijk (tegen mij iid).patjelisa schreef:Ik heb dat nooit bij freddy's vind ze juist heel aardig!
En horseplaza vind ik weer niks de meeste hebben bijna geen verstand van spullen en ze hebben mij al een keer met laarzen en een deken genaait![]()
welke ook wel goed is de ruitershop in Harmelen aardige mensen en leuke aanbiedingen met Anky pads
dan heb je ook nog de paardenschuur in Amerongen die vind ik niet zo niet heel aardig en vrij duur!
Ik ga eigelijk altijd naar Horsevision mnesen van de winkel zijn super aardig!!!
Sabinee_ schreef:Jaa idd Vjestagirl daar zat ik ook aan te denken..
Wij krijgen helemaal niet veel klachten van laarzen en dekens hoor