Bijrijdster wel of niet wegsturen???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LotjeSjors

Re: Bijrijdster wel of niet wegsturen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:24

Dat is nou echt gemeen.. Hoop voor je dat je je oppas nog terugkrijgt!

_Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:28

Inderdaad, slaat nergens op!
Ze zal idd wel een of ander verhaal hebben opgehangen waar ze alles in verdraaid.. Zou je daar niet op een of andere manier achter kunnen komen?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:00

hmm lekker dan natas , als ik jou was lekker een andere oppas zoeken hoor hier moet je bovenstaan

Corretjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:50

Ik zou haar wegsturen als ik jou was, als zij zo gaat doen.. Als je niet uitkijkt gaat zij nog gekkere dingen doen als je der niet bent, of zomaar op de pony's rijden. Dan denk ik dat je huurders weggaan, en je dus geen inkomsten meer hebt, en dus ook geen weiland meer voor je eigen paardje.. Zoek gewoon iemand die je huurders ook vertrouwen, zodat jullie het er allemaal mee eens zijn!

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:48

VSW --> TAO.

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:19

idd gewoon een andere oppas zoeken..
of gewoon de oppas een belletje geven en vragen waarom ze niet meer wil.
en dan kun je gelijk even kijken wat er gezegd is over je ex-bijrijdster

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:49

Je hebt er goed aan gedaan door haar weg te sturen. Jmmr dat ze een l*lverhaal ophangt en dat haar zus niet meer mag komen oppassen. Misschien moet je eens een briefje maken voor jezelf met jouw verhaal in steek woorden (zodat je niks vergeet, tenminste, ik ben zo'n kluns om wanneer ik met iemand echt in een discussie zit om de helft te vergeten Clown )Haar vader of moeder te bellen, vragen wat jouw ex-bijrijdster gezegt heeft, dan jouw verhaal doen en als het echt heel anders is vragen wat die moeder dan van dit verhaal vind. Ik zou haar als ze je niet gelooft dit topic laten zien MET datum, zodat zij ook weet dat dit jouw HEEL erg dwarszat en dat je het niets voor niets deed. Ik ben ook dertien maar ik zet niet zomaar iemand op andermans pony...
Ik bedoel maar... echt heel onverantwoordelijk van haar, met een beetje verstand doe je zo iets niet. En dan over dat liegen en je opzetten tegen je vriendinnen. Ik kom daar niet bij met mijn verstand. misschien ben ik ook wel te verlegen Bloos maar als je jaloers bent doe je zoiets niet. dan vraag je er ook om om geen bijrijdster meer te mogen zijn.... nog veel sterkte meid!

Precipitator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:50

Ik denk dat je je bijrijderster gewoon weg moet sturen. Je hebt die inkomsten van dat weiland nodig en zij kan er wel eens voor zorgen dat dat weg valt als je vriendinnen weggaan omdat ze het niet meer zien zitten. Ook iemand die je tegen elkaar uitspeelt is niet fijn. En dat jij het ook niet echt meer ziet zitten is ook al een reden om haar iniedergeval te zeggen dat ze dat soort dingen niet moet doen. Als ik jou was zou ik had eerst doen en als ze dat dan niet doet....wegsturen die handel!! Lachen

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:03

Ik zou je bijrijdster wegsturen, het gaat tenslotte om jou inkomsten.
En dan vind ik je vriendinnen belangrijker.

Je kan tenslotte zo weer een andere bijrijdster zoeken eentje die je wel vertrouwd.

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:04

ik zou ze wegsturen en ook zeker eens met haar ouders praten, want ookal stuur je ze weg het kan zijn dat ze dan nog naar je wei gaat..

XzountjuhX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:47

je heb die inkomsten gewoon nodig en voor aar heb je denk ik zo vervanging gevonden